Učahurena stvarnost

02.09.2008., utorak

Osjećam se squeezed!!! :) (vidi kraj) + update

Nema kruha u plijesni... Nema šanse da ja stignem naučiti beskralježnjake svojom starom, prokušanom metodom srednjovjekovnog popa (čitaj: prepisivanje, prepisivanje, prepisivanje...). Moram se okrenuti NE TAKO dobroj metodi (u mom slučaju, naravno) učenja drito iz knjige, bez posrednika u vidu bilježnice...

Nadalje... Hvala svima koji su mi putem bloga, Fejsa, SMS-a, pisama u boci i dimnih signala čestitali dan kada je moja mati urlala u bolovima (u stvari bi trebalo njoj čestitat, a ne meni, a mog tatu ošamarit što joj je to uzrokovao, zar ne?). Neki su bili toliko dragi pa su mi i po nekoliko puta čestitali :) No definitivno najjači mi je bio Miško koji me je nazvao i rekao: „Sretan rođendan, ajd bog“. Valjda mu se jako žurilo. No poslije me je nazvao opet. I opet...

Danas je u nas doma veliki remont kompjutera. Moj laptop je dobio svoju porciju Officea 2007 (thx to susjed). Svi oni koji kenjaju protiv Officea neka mi ne kenjaju ništa, ja obožavam ovaj šminkerski, buggovit program više nego iti jedan drugi! Ma predivan je, shiny, s hrpom nepotrebnih, ram-proždirućih, sitnica... Ali divan u srži :) Osim toga, doživio je moj komp i taj dan kada je prvi put progledao. Nakon dvije godine i nekoliko mjeseci, pretvorio se u kiklopa i pročkiljio na mene, pokazujući mi koliko široko izgledam. Zahvaljujći Jenny koja mi je web kameru poklonila i tatinoj ideju da i on kupi matching takvu, od ove akademske godine se sa svojima neću samo čuti na dnevno bazi, nego bogme i gledati :)) Khm...

Osim toga, susjed (onaj s Officeom) i žena mu su mi poklonili jedan veći i jedan sićušni paket. Za ovaj potonji mi rekoše da ga smijem otvoriti u Zagrebu, NE prije! Naravno da sam već znao što je unutra, pa je to opravdalo moj postupak polaganog skidanja selotejpa, ne bi li otkrio o kojem se okusu radi. Okus čokolade (aaah, šteta što nisam malo fleksibilniji :))), tri komada. Vrijede do 2012. Nadam se da im neće isteći rok trajanja .... :)))

Dobar dio „zarade“ će vjerojatno otići na večer kada ću ugojiti svoje koke negdje u Gradu, a dio ću si ostaviti da kupim Suzy lijepu haljinicu, tako da je mogu izvoditi u grad u šetnju. Ova u kojoj je došla je veoma stara i kožna, a koža je totalno out.... Hmmm... Razmišljam što još reći... Valjda ništa drugo, blokada...

Draga rodica, najstarija od one tri, je pronašla dom za ovo jadno mače koje drži moje roditelje budnima pola noći. Uzet će ga neka baba s Lapada, bogu hvala. Cvili kao da u njemu ima sto kila (mačak, ne baba), samo ždere i sere (dobro, ni ja nisam bio ništa bolji kad sam bio mali).

E, upravo sam nešto otkrio... Iako ne znam koristiti svih deset prstiju kao pravi daktilografi, brzina tipkanja mi je upravo zavidna... I što je najbitnije, nema toliko pogrešaka... A još bitnije je i to da uopće ne gledam tipkovnicu... Dakle, nije da se hvalim, ali stvarno mi idu na živce ljudi koji kreću u svetu misiju pronalaska slova „p“ ili sl. A i kako neću znati munjevito pisati kada sam ispisao već megabajte i megabajte postova :))))))))

Dobro, evo, prestajem sa samodopadnim smješkom, nek vam bude. Ionako nemam što pametno za reći... Ah, da, rekao sam da je remont kompjutea u điru... I veliki tatin je na održavanju, iako će ga to održavanje stajati života (kompjuter, ne tatu). Toliko je zablesio što se tiče interneta i sl. da jedva otvara stranice, dok pak moj mali Fujitsu preko istog tog routera šiba ko manijak. Sada kada završi remont, vidjet ćemo hoće li pretku puknut film pa mu napravi format. To je njegova metoda rješavanja problema. Ja se, pak, volim pozabaviti time i izgubiti tri dana čačkajući ovo ili ono, da bi na kraju također formatirao hard. Ali volim se boriti, nema ljepšeg osjećaja od osjećaja pobjede nad Microsoftovim operativnim sustavom!! Svatko može formatirati hard.... :)

Ah, odoh se baviti nečim konstruktivnim... Jedva čekam kad ću u Zg.... Da, now more then ever... :)

HAHAHAHAHAHAHAHA.... Skinuo sam novi IE8 (bez brige, Firefox rulz!)... I preko njega otišao u blogeditor! Hahaha, koji prizor... Prostor za unos posta mi je sveo na jedan stupić posred ekrana u kojem jedva da stane kursor koji začuđeno blinka... Ispod tog stupića su kategorije, ispod njih prostor za naslov posta, a ispod toga ikone za boju i veličinu teksta!! I to sve po sredini ekrana, kao da ste uzeli „center“ opciju u Wordu :))) Koja napredna tehnologija, matere ti!


Update:

Hehehe, ma vidi ti to! Ovaj fensi novi IE8 ima čarobnu tipkicu "Compatibility View" koja je pretvorila moj raspadnuti blogeditor u savršenu verziju blještave stare dame! Ma bravo, Microsoft, kako ste vi samo pametni... A je li i IE7 imao to, pita se Medo sad.... Hm...

Btw, draška, nema beda... A šteta fakat, prelijepi su... :)

- 14:10 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (6) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>