Učahurena stvarnost

31.07.2008., četvrtak

Playing (with) the guitar

Evo Meda, ništa ne brinite, vas dva i po čitatelja :) Malo sam bio busy jučer i danas pa mi se nije dalo pisati... Po frekvenciji pisanja se jasno može vidjeti kada mi je i koliko dugo dosadnjikavo :)

Uglavnom... Danas mi je dragi predak blago digao živac... Naime, jučer smo kupili žice za gitaru no moja Nestrpljivost se morala ipak strpiti do jutros kada nam je đede donio neko veoma specijalno univerzalno ulje za podmazati ključe na glavi. Gitare. Ajde, podmazani su sada i ne zapinju ko babini zubi na staroj pogači. Nakon toga, budući da ja ne znam kako se žice montiraju, pustio sam ga da on odradi posao. Predak je zadnji put svirao nešto sa žicama u vrijeme Mojsija i jasno da je pozaboravljao kako se što radi. Ali ja si kontam, valjda će ipak znat bolje od mene.

Počeo on s E1. Nakon tri sekunde, počeo se nervirat jer nije znao kako svezati žicu dolje na kobili. Ja proguglao stvar jer je Google The Holy Grail svih pitanja koja vas muče. Našao ja dijagrame, prve tri ovako, zadnje tri onako...

Masakr... Stavio je četiri komada i popizdio do kraja jer nisu mogle zadržati tuning. Kaže kum, budući da su nove novcijate, treba ih malo razraditi da „sjednu“. Bogu hvala pa je predak ostavio gitaru na miru nakon četvrte žice jer bi valjda loše završilo... Sjebo je totalno E6 koja je i najdeblja i sto puta ju je otpuštao i zatezao; nikako da pogodi omču onako kako je na dijagramu. Kada se okanio gitare, uzeo sam je u ruke, iz prve stavio preostale dvije žice i popravio još dvije, za ostatak nema nekog spasa nego ih treba otpustit, odrezat sjebani dio (koji je srećom dovoljno kratak) i zategnut ponovo. Posudio sam u kuma optički štimer tako da ne moram gatati i moliti pretka da je uštima. No srećom, pokazao mi je kako po jednoj žici naštimati sve ostale...

Meni je sada svaka spoznaja vezana za taj „Misterij gitare“ kao otkriće inteligentnog života u svemiru i sretan sam kao malo, umusano derište! Nakon što je uštimana i nakon što je E1 pobjegla za skoro pola tona dolje i tu se smirila, počeo sam se baviti ljestvicama i s ponosom mogu reći da sam naučio C-dur!! Onaj naaaajosnovniji! Vaaaaau :))) Jest da mi treba deset minuta da je odsviram uzlazno-silazno ali napredak, budući da jučer nisam znao što je C, a kamoli što je prokleti dur!

Također sam istorrentao Guitar Pro 5 i oduševljen sam programom, ima hrpetinu ljestvica i varijacija na temu, da ne spominjem milijun i jedan akord, mogu ih učiti do kraja života i neću ih sve stići naučiti...

Draga Sushi mi je ponudila pomoć oko solfeggia, imam i jednu dragu kolegicu sa znakovnog koja mi je također ponudila pomoć oko učenja, a Miška ću zamoliti, kada savladam teoriju, da mi pomogne s tehnikom. Jer, Dragi je ipak tehničar i po :)))) Mislim da se Myrtus slaže s ovom tvrdnjom, gaduro :)))

I tako, sada sam ostavio Cremicu da se odmori, nije bila svirana godinama pa da joj teško ne padne. Provjerili smo i kobiletinu i čvrsto se drži (zasada). Tako stoji već godinama i nadam se da se sada neće iščupati i odletiti put neba, zahvaljujući mamutskom nategnuću žica. Jedino loše izgleda, kao da ste čitavim stopalom stali u kilogram ižvakane žvake i onda podigli nogu za deset centimetara. Eto tako, kao da se liježe mlada Godzilla :)) Ali stvor pili!

Hehehehehehe, jedva čekam kada ću usvojiti sve te tajne glazbe, konačno je došao red i na mene :) Nego...

Sutra je đedu rođendan. Veeliki roštilj, veeelika zabava, puuuno mesa i puuuuno žderanja. Ajme meni... Želudac mi to neće moći podnijeti (za razliku od stylinga Heidi Klum). No koga briga, postoji more, plivat će Medo!! Jučer su me tako lijepo i ugodno bolili mišići nakon plivkanja.... Koji dobar osjećaj, pogotovo kad vas bole nepostojeći trbušnjaci (ne slezena, tu bol i previše dobro poznam ;) )!! Ma ja sam si baš coool! :))))

- 21:18 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (2) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>