Učahurena stvarnost

24.06.2008., utorak

Ice King has fought back... Unsuccessfully!

Čovječe! Sad znam gdje svjetski ledenjaci nestaju! U mom frižideru!!! Isključio sam ga iz struje negdje oko osam sati. Tek SAD (22.47), nakon lupkanja, stavljanja tople vode, FENIRANJA, uspio sam iščupati zadnje ostatke leda iz ledare. Bogme je opravdala svoje ime, I`ll say! Nikad u životu nisam vidio da tako sićušna ledena komora u običnom, sitnom frižideru može stvoriti toliko leda! Ajme... Preznojio sam se čupajući ga van, da ne govorim na što sliči kuhinja. Ali morao sam, od leda više nije bilo mjesta ni za bocu od pola litre...

Đeee, sad me čeka i pranje dotičnog objekta iako nije nečist. A ako ću ga uspoređivati s onim iz Dubrave, izgleda naprosto carski. No svejedno ću mu priuštiti temeljito ribanje, nek se navikne... Hm... A i nemalo sam se iznenadio kad sam vidio količinu mrtve, bivše hrane koja je izašla iz njegovih dubina. Najgori su oni sitni zamotuljci aluminijske folije, ono kada nešto jedete i ostane vam tek toliko da ne možete progutat pa to spremite... Nešto što je inače dugotrajno... E pa nije ovoliko dugotrajno... Nisam se ni zamarao odmatanjem sadržaja, možda je bolje da se, kao budući biolog, ne šokiram otkrićem jer bi sigurno prepoznao napasnike...

I sada se ovaj opaki vjetar digao nad Zagrebom i uneređuje mi balkon. SHIT!! Stolnjak mi se suši na drugom kraju!! Ah, vjerojatno je sada negdje na Črnomercu... Koga briga, nekome će dobro poslužiti.

Danas je bio ispit iz genetike.... Bilo je prelagano i to me brine. Nadam se da neću dobiti kakvu dvojčicu, zbilja sam učio i zbilja volim genetiku. No poznajući sebe, moglo bi biti svašta. Miško se opet, po xilijunti put, šokirao yilijuntom verzijom testa iz molekularne. Nadam se da će mu se ovaj put posrećiti već sam dosadio svakom svecu i Njemu samome potezanjima za skute i moljakanjem. Bože, ako želiš da Te prestanem gnjavit, daj mu da prođe, will you? Ajde pliz... Ugl. Vidjet ćemo rezultate u četvrtak (i nadam se ostat na životu), a jadni Dragi će morati čekati do 30. Šest dana za dva testa, nevjerojatno, pa što si ti ljudi misle. Ujedno, ovo je bio prvi prijavljeni ispit preko studomata i sve moje sumnje bile su neosnovane.. Hvala Bogu....

Idem sad dokrajčiti frižider da se mogu na miru povući i vidati rane. Btw, na tv-u je „Coyote Ugly“. Meni super film... A to ne treba čuditi one koji me poznaju, znaju da sam mala ljepotica koju je progutala zvijer... :)

- 22:59 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (2) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>