Učahurena stvarnost

20.02.2008., srijeda

Inter arma enim silent leges . . .

Hvala, Sushi! To je jedan od najboljih savjeta koje sam u zadnje vrijeme čuo, bez zajebancije.. Sviđa mi se stav :)) Zato sam i morao ostaviti ebulioskopsku konstantu na miru i napisati par riječi, da ne ispalim glavom do kraja i onkraj kraja...

HAHA! Od danas imam net... Ne, nije deja vu nego mi je tek danas stigla sva ona silna oprema od T-Coma koja stane u paketić veličine kutije za Durexxx. Tip me uljudno zamolio da se strovalim liftom dolje do ulaza jer se njemu nije dalo penjat gore... Kao da mora lift na ramenima nosit... No dobro, ionako čekam tu „opremu“ kao žedan beduin usred Sahare kišu, odlučio sam da nema smisla prepirati se (U biti nisam ništa rekao nego sam spremno skočio dolje... U figurativnom smislu, ne doslovno jer let s 18. kata još nisam diplomirao.) pa sam zgrabio ključe i otputio se...

Sada moram čekati trenutak kada ću svoj buntovni laptop razveseliti posjetom doktoru koji će pročačkati malo DVD-pržilicu koja već punih mjesec dana leži mrtva i čeka na ukop. Bez toga ne mogu instalirati drajvere, a ne provodi mi se pola dana prčkajući po netu, nemam toliko vremena... Samo želim da sve funkcionira kako ja to volim, a to ne uključuje afunkcionalnu pržilicu i divlje drajvere...

Otkrivam novi smisao svoga života u eksesivnom čišćenju svih horizontalnih i inih površina koje se čistiti daju. Trebam alkohol! Ako ste već pomislili da sam „konačno“ postao stereotipni tinejdžer, mahnito se se zajebli jer meni treba za uklanjanje nečistoća i ostalih gadnih premaza s određenih stvarca. A alkohola, Bogu fala, imam... Tako

Na radiju preskače CD. Koja smiješna situacija, i to je neko klasično sakralno djelo te trenutno zvuči kao arija iz Pakla! Evo, izgleda da je ton-majstor preskočio nekoliko tisućljeća naprijed jer je prestalo preskakat. Kako se to jednom radiju može dogodit?? Sramota, pa ja sam mislio da tamo u studiju sjedi čitav orkestar i zbor, a sad znam da je to laž i da actually puštaju CD-ove. Sad ćete mi još reć da nema malih ljudi u TV-u i da je ovaj Brad Pitt samo njegova SLIKA???? Isuse, čitav svijet mi se srušio! Mda...

Vjetar danas puše u orkanskim naletima tu gore na mojoj nadmorskoj visini. Osjećam se kao Dorothy prije nego što je bila frknuta u Oz. Ne zatvor nego lijepu, čarobnu zemljicu... S tom razlikom što umjesto Tota na balkonu imam sparušenu biljčicu koja si je iz same sebe posisala zadnje molekule života jer je nisam zalio od zadnjeg ledenog doba. Ali to je ne sprječava da mi sporadično dobaci uvelo lišće kroz vrata i zasere dnevni boravak taman kada ga pometem. To je valjda njen način privlačenja pozornosti... Uspijeva je...

Imam 16 vrsta čajeva u kuhinji. I prazan frižider... Prosječno prazan, s tendencijom punjenja u zadnje vrijeme jer mi je dragi prekjučer napravio tako božanstven ručak da mu čak nisam stigao niti zahvaliti na svoj uobičajen način, uživao sam u njemu... Ručku, jelte? A poslije sam, doduše, uživao i u njemu :)) Oooo, da... Dragi, dođi ti meni češće kuhati :))

Nemam ništa više pametno za prdoklačit... A ovo do sad puca po šavovima od pametnoće... I pravopisnogramatičkih izraza od kojih bi se mojoj staroj profi iz hrv. digle sve tlake na tijelu. NE mislim da bi otišla na elektrolizu (uopće ne znam zašto se to zove tako, pa nisu tlake otopina!!) nego bi pala u nesvjest od jeze koja bi je spopala dok bi čitala moje postove. Ali ja to radim namjerno... Inače znam gramatiku mnogo dobro jer sam bio na raznoraznim natjecanjima s puno dobrim rezultatima... Ali ćini mi se da mi nije zanjimlivo pišat gramatićki, mogo bi odsada malo i grjesit... =?

Ugl, idem se natjerat da sredim tu termo i elektrokemiju i da mogu pripremiti stan za sutrašnji dolazak Dragog u moju rezidenciju... Otkad mi se digo, ne mogu dočekat da dođe! Optimizam, da ne bude nekakvih neopravdanih dvomišlja... :) Trebali bismo vježbat još jednu kemiju koju čak i NE NAMJERAVAMO odjavit pola minute prije ispita... For the record, sada kada sam dobre volje: jučer smo odjavili organsku i nećemo moći upisati biokemiju, što znači da na trećoj godini ne možemo slušati po jedan kolegij iz svakog semestra, što znači da imam „Kaznenu Godinu“ za nadoknadit sve zaostatke...

Et lupus in fabula! Dok pišem o Dragom, on me zove... Provjerava učim li... Bahato stvorenje... Jedan drugoga provjeravamo, a obojica ništa ne radimo... S tom iznimkom da sada RADIMO jer ne samo da nam gori pod petama nego njemu je već zahvatilo vrh nosa i osmudilo predivnu kosu koju nosi na glavi... Mene još golica po nezgodnim djelovima tijela...

Dobro, eto vas, marš radit nešto korisno, prestanite slinit po blogovima, dođe mi da onda i ja to isto radim, a nemam kad...

P.S. naslov se odnosi na rat između PMF-a i nas sirotih, malih, prevarenih primata... Uskoro će glavna bitka... Yeah!

P.P.S. Sushi, čokolada je zadnjih par dana jedino što jedem jer je jedino što mi može oslobodit dovoljne količine serotonina... Budući da se ne seksam, moram jest tri tone čokolade dnevno da održavam ovaj optimizam...



- 19:45 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (17) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>