Učahurena stvarnost

15.02.2008., petak

Tirada, The Sequel... + worried update


Aaaaaghh. JOJ! Kako mi ova matematika diže tlak.... Ta kuja od žene koja ne bi popustila ni da joj kožu s leđa dereš, stoka pompozna, ne znam što si umišlja, da je Bogom dana i da joj se cijeli PMF treba klanjat kao kakvom zlatnom mošusnom govedu! NEĆU, e pa neću, nek si zna, mamlaz jedan bezobrazni... AGH!

Ok, ja nemam život, po cijele dane sjedim doma i pričam sam sa sobom ali ona FAKAT nema život. Jer da ga ima ne bi provodila stotinu sati sama u svojem uredu i smišljala kako rasporediti nas 80 tako da nemamo od koga prepisati, čak niti da nas u napast ne uvede... Ignorirat ću činjenicu da joj je valjda sam Hitler bio djed, nekako ću predvidjet potencijalno terminalne situacije koje mogu dovesti do gubitka i ovo malo kose što mi je ostalo na glavi. Ali jednostavno ne mogu shvatiti ljude koji su toliko kivni na ono što rade i onda zbog toga moraju zajebavat čitav svijet...

Ženo! Nije matematika jedina stvar na ovom planetu! Da ponekad izađeš iz svoje male čahure možda bi i shvatila da biolozima matematika znači jednako kao što i šumskoj vjeverici informacija da nikad neće putovati brzinom svjetlosti! Eto u tom rangu. BAŠ ME BRIGA za matrice i derivacije i sve ine maltretiracije kojima nas opsjedaš ti zlotvore neslućenih razmjera! Pa daj stvarno! I onda još deset puta ponovi kako „NEMA NAVLAČENJA BODOVA za prolaz“! ZA prolaz!!!!

Da mi netko dođe molit da mu dignem ocjenu s 4 na 5 i ja bi ga gledo poprijeko, još pogotovo kada bi bio bezobrazan prema meni. Ali molim te lijepo... Za obični jebeni prolaz ne bi onda dala, ma nema šanse... Ne tražim da mi da diplomu iz matematike, daj mi faking dva da mogu nastavit studirat biologiju. Kužiš, znanost o životu? ŽIVOT, a ne matematika!!! AAAGH!

Ja ću se objesit! Ovaj put sam učio 8 dana, svaki dan CIJELI DAN vježbao, znao riješiti valjda 85% stvari koje se nalaze u testu, ono malo teorije imo sam na raznoraznim „informativnim papirićima“... I onda opet skupim 12,5 bodova!!!!! To je za POLA boda više nego onda kada nisam ništa učio i došao na test neispavan i nervozan kao da sjedim na dikobrazu! Ako je razlika između neučenja i UBIJANJA od matematike toliko da mi mozak na nos iscuri samo POLA BODA onda ne postoji to vrijeme ovog svijeta koje bi mi bilo dostatno da ja tu nepotrebnu stvar od matematike naučim!!

I gomila brucoša nije prošla nego moraju ispravljat neki od ili čak oba kolokvija... Zašto to gradivo nije prilagođeno nama koji smo GLUPI i koje NE INTERESIRA? Da sam htio biti lumen uz matematike, otišao bi na prokleti Matematički Odsjek!!!

I sada moram, uz ove dvije kemije koje su se odužile kao sise oronule bakice u Africi (stvarno nisam niti sanjao da će mi priuštiti ovoliko dugo nerviranja), uz genetiku koju sam htio srediti sada da ne moram poslije, uz glupi drugi zadatak iz STATISTIKE, moram još i MATRICE PONOVO PISAT!!! Jooooooooj, sreća moja što sam pacifist jer da nisam poveo bi se za američkim primjerom i ponio bazuku na ispravak kolokvija!

Jooooj, neki pervezni dio moga uma (dobro, čitav moj um) se tako potajno nada da neće proć na kolokviju popravnom, volio bi vidit tog primata koji će me maknut s ovog faksa! NE interesira me, ne mičem se dok nešto ne roknem 8. put... A matematiku (tehnički gledano) nisam pao niti jednom!!! Niti jednom, nema traga u indeksu, ispit nisam nikad vidio jer me profesor na njega nije pustio.... To što PMF radi po nekoj jebenoj Bologni gdje su profesori sami sebi svrha i gdje je svima u cilju da te ponovo vrate u srednju školu i da jednostavno ideš na faks i onda odma doma pisat domaći rad, bavit se projektima, pisati i objavljivati članke, dobijati rektorove nagrade, biti demos na praktikumima, živjeti i imat vremena za disat, to očito nikoga od ovih KRETENA u Vladi nije briga!!!

AAGH! Jedva čekam taj faking prosvjed, jedva čekam da im saspemo u facu sve što nam rade i jedva čekam da izbiju masovni neredi! ZLICA! MYRTUS! Tko je još u Zagrebu, ne znam više! Ima da se nacrtate na prosvjedu i budete potpora jer ako vas ne bude tamo prekidamo bilateralne odnose!! Šalim se, naravno ali trenutno sam AAAAAAAAAAAAAAGH!!!!!

Update:

Why is everything so dead? Where are all the colours? Mislim, nije ovo depresivni izljev nego čista empirička zabrinutost! Maloprije kada sam ispao iz stana da pođem kupit nešto za hranit se skoro sam se šokirao... Everything so gray and faded, even the sky is lifeless and letargic... Strava, valjda je takvo vrijeme u zadnje ali nisam previše izlazio van da bi primjetio. Ali primjetio sam da su i ljudi napola mrtvi (istina, srećem samo gerijatriju, tu nema ništa čudno), čak i ljudi na faksu... Nit ima boja, nit ima života... Is it just me or everything is slowly going to hell as deep as possible?

Dobro je rekla Helga, fakat se osjećam kao živi kadaver. Čitava mizanscena me podsjeća na radnju iz "Langolijera", sve se usporava i blijedi, polako prestaje... Samo čekam onaj odvratan, ODVRATAN zvuk i da dojure kreštave, zubate kugletine i požderu čitavu sadašnjost, bez obzira što nije postala prošlost... A jedan Langolijer bi bio namijenjen isključivo za Vijeće Biološkog odsjeka! Ha!

Zbilja, tek sam danas primjetio koliko je sve mrtvo! Jedva čekam proljeće, Sunce... Ne sjećam se kada sam zadnji put vidio Sunce! Al ono pravo, ne ovo zubato koje isijava hladnoću. Uugh, damn, što mrzim kad je sve ovako motionless. Where did the life go? Gnje, ne sviđa mi se! I am profoundly concerned . . .

- 11:45 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (10) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>