Učahurena stvarnost

10.02.2008., nedjelja

Tirada . . .

Well, tomorrow is the day.... The D Day... The Drugi kolokvij iz matematike... Glupost zbog koje ne učim korisne i konkretne stvari tipa kemija organska ili anorganska nego se već sedam dana za redom po cijele dane grbim nad limesima, derivacijama i kvrgavim, uzaludnim funkcijama. DOSTA mi je više matematike, ukoliko ovo sranje sutra prođem, ne želim više čuti za niti vidjeti formulu ili nešto što na formulu sliči sljedećih deset godina. Ne želim se baviti ničim kompliciranijim od zbrajanja ili oduzimanja dvaju prirodnih brojeva. Budem li morao nešto integrirati ili derivirati u sljedećih deset godina, KUNEM se netko će ostati bez glave i pokojeg vitalnog organa. Jer meni je DOSTA te GLUPE i NEPOTREBNE gadosti!!!

Prokleto i odvratno, samo sebi svrha jer fakat ne vidim kako će mi parcijalna integracija ili pak odurna trigonometrijska kružnica pomoć da uspješno provedem PCR ili determiniram vrstu! A kako je naš dragi Odsjek krenuo s uvođenjem noviteta, oko toga se, čini se, neću morat niti brinut. Jer niti imam prosjek TRI CIJELA OSAM, niti imam love da si kešam magisterij. Tako da... Još godinu i po ili eventualno dvije i po i ja sam samo prvostupnik, bakalar, jebena ribetina odvratnog mirisa koja nema budućnosti jer je gadovima na pozicijama u cilju da proizvodimo pola semipametnog uma u pedeset godina; umjesto da daju narodu kruha oni nam prodaju Sacher torte po tristo kuna komadić! Stoka pokvarena i niškorisna.

Da... Uglavnom... Dosta mi je matematike, dosta mi je matematike, dosta mi je matematike... Danas smo pokušali provježbati naučeno i svakim neriješenim zadatkom opadao mi je IQ, stoga smo prestali dok je prestati imalo smisla. Ali stvarno sam se trudio ovaj put, po cijele dane učio, rješavao zadatke (ovo je valjda prvi put u povijesti mog učenja i obrazovanja da „učim“ matematiku i radim zadatke), čak sam posudio knjigu u NSB-u i studirao KAKO se neke odvratne stvari izvode. Shvatio sam da matematičari nisu Houdiniji nego samo ljudi koji nemaju pametnijeg posla nego podjebavat pošten svijet! Čast izuzecima i isprika svim matematičarima koji su mi prijatelji. Dakle, radim, rješavam, trudim se... Dogodilo se i čudo ovaj tjedan i Dragi je s nama svaki dan i rješavamo glupe, GLUPE zadatke cijelo vrijeme, učimo i učimo... Gnjavimo jednu Morsku Kravu s prve godine, pilamo je pitanjima tipa „daju li minus i minus plus...?“... ISKRENO se nadam da ćemo svo četvero proć ovaj ispit JER AKO NE PROĐEMO, GORJET će Zagreb!!! MA najviše mi je stalo da Dragi prođe, lako ću se ja za sebe potrudit il nešto smislit ali Gad fakat ima stotinu ispita za vratom, NADAM SE i molim samo da prođe...

Kvragu i ta PROKLETA nauka što se čak ni znanošću nazvat ne može, KRV mi je na TANKU SLAMČICU popila, podrignula i požderala nerve, ostavivši tek jedan da se mogu oko nje nervirat... Joooooooooooj, neka mi samo netko spomene ln ili arkuskosinus, joooooj kako ću ga objesit...

Sutra od 14 i 45 molite se za mog Dragog, ja ću sam sebe već nekako izvadit iz sranja u koje sam se lijepo uvaljao. Pusek i do skorog javljanja, kada saznam koliko ljudi moram ubit da ostanem na faksu!!

- 21:37 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (5) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>