Učahurena stvarnost

06.02.2008., srijeda

Post scriptum

Jer ako...

tebe nema,
uzalud meni Sunce.
Tko će naći,
bez tebe sve vrhunce...?
O Gospode,
srce podrhtava!
Snage mu Bože daj
da izdrži sve do dna...
Sve do dna...


Kao što rekoh... I mislio sam si... Ali ne da mi se. Hvala najljepša na komentarima, očekivao sam otprilike nešto tako.. Sviđa mi se kako ljudi generalno promaše "fine print" :)) U svakom slučaju, ja sebe sažaljevam jedino pred sobom i pred cijelim netom... Tu i tamo (s tendencijom blagog porasta u zadnje vrijeme). Nemojte mi samo reći da nikad u životu niste imali fazu sličnu ovoj. Ma dajte, pa onda niste čovjek!!! Znate i sami da će eventually proći zar ne?? :))))

Anyhow... Ovakvi postovi nastanu u deset minuta, objave se i to je to. Da mi je pukla veza prilikom spajanja i da je prošlo više od deset minuta, ne bih ga niti objavio. Dakle, nisam 24h u ovakvom raspoloženju, navečer mi samo popusti barijera pa svašta iz mene izađe... Eto tako... Stoga, peace! :))) Pustite me da vrištim, recite mi "da imam pravo", nahranite moj ego i sve u redu!! I naravno da se šalim, nemojte to govoriti nego ošamarite i pošaljite me psihiću! :))

Friends? :)

- 18:20 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (4) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>