Učahurena stvarnost

21.02.2007., srijeda

Kratko i jasno

(Eto, postigo sam 20 komentara, iako je sedam-osam mojih ali to se ne konta. Sad sjedim sa Žutoperkom u NSB-u i pokušavamo učit, ona zoologiju a ja kemiju. Ne ide nam baš jer crkavamo od nijemog smijeha, ona i ja! Nemam fakat nešto pametno za napisat, osim da ću roknut kemiju ako ne prestanem maltretirat slova na tastaturi i počnem učit. Fala Bogu pa će mi iscurit baterija na laptopu, a budući sam izrazito spretan, nisam uspio otklopit onu lijepu podnu napravu kojima obiluje svaki kat NSB-a i koja sadržava puno utičnica upravo namijenjenih laptopima i inim uređajima koji zahtijevaju juice... Ako se pitate zašto je čitav post u zagradama reći ću vam zato što moram šaptat, pa stoga NE SMIJEM PISATI VELIKIM SLOVIMA, NITI BEZ ZAGRADA JER SE TO SMATRA GOVOROM I/ILI DERANJEM!!!!!! Nemam više inspiracije (kao da je ovo bilo nešto posebno), idem učit i možda mi svane neki postićak do kraja dana. Možda o tome kako nas je teta knjižničar izbacila odovle jer smo narušavali grobnu tišinu u ustanovi. Malo je bed kad je ovako tiho, čuju ti se i crijeva dok krulje onako bespomoćno... Punto finale.)

- 12:17 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (13) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>