Učahurena stvarnost

19.02.2007., ponedjeljak

Diversitas sensuum

Eh, ljudi moji, imah malih „nesporazuma“ s kompjuterićem mojim dragim pa me zato ne bijaše među vama (kažem zato što znam da se brinete čim me nema dulje od deset minuta na internetu:) Naime, moja predivna kartica se svim raspoloživim resursima trudila ne spojiti na internet, iako sam kliknuo pucu „SPOJI“ xilijun puta. Svaki put poruka „uređaj spojen na ovo računalo ne funkcionira“. Matere ti, kao nisam primjetio! I još ko majmun sto puta izvadih i gurnuh nazad karticu, resetirah kompjuter toliko puta da je jadna već povraćala od muke (u ženskom je rodu jer komp ima žensko ime, po mojoj najdražoj ali uginuloj mački). Ništa...

Kao da mi to nije bilo dovoljno, jučer sam doživio dovoljnu dozu stresa za slijedećih deset i po godina. NAIME, znate ono kad sam rekao da je ćaća pronašo rezultate matematike? E, sad ispada da nije pronašao njih (što je sasvim logično jer dotični fajl na internetu NE POSTOJI, ja provjerio lično, personalno i osobno) nego „neki popis iz nečega“ na kojem piše da sam „najgori u svemu, da sam skoro pa na zadnjem mjestu“! Mene skoro šlag s višnjom na vrhu strefio! Koji kurac i kakav popis nađe on??? Pa takvo nešto ne postoji uopće! Dobro Ž kaže, možda je našo popis za turnuse, tamo fakat jesam među zadnjih desetak jer su išli po jebenom abecednom redu!

Nego, s materom sam pričo zato jer je ćaću skoro puklo srce, dva dana je bio poluslijep i pobio si je pola neurona u mozgu živcirajući se! I zato je moja mati meni rekla sljedeće:

Broj a) sjedi doma i nigdje ne izlazi, nikom ne pomaži, ako baš moraš idi van vikendom.
Broj b) svaka čast tom Mišku i toj Ivani ali nemoj više ići kod njih, oni i ostali ti se samo pretvaraju da su ti prijatelji a u biti te samo žele iskoristiti, najbolje ti je samome.
Broj c) ajde baš pitaj tu Ivanu hoće li ti pomoć u vezi kemije, vidit ćeš što će ti reć!
Broj d) Prođi barem s 4 da možemo izvuć stipendiju (još malo presinga, ko da ga nemam dovoljno već).
Broj e) prestao sam slušati jer nisam mogo vjerovat vlastitim ušima to što čujem od svoje matere koja je uvijek dosad bila puna pametnih savjeta...

I sam znam da se moram baciti na učenje, hvala što mi je to ponovila tim tonom i natjerala da se uozbiljim ali ovo ostalo... Malo me uvrijedilo što ispada da me ne poznaje i misli da ne znam izabrat prijatelje nego visim s ljudima koji me samo iskorištavaju! Pa nisam slabouman jebemu!

Tako, to me poprilično zdrmalo i iznerviralo toliko da mi je febra skočila na 38 i da se popisu bolnih točaka pridužilo još par nezadovoljnih organa i organela. Kvragu...

A znate što se dogodilo just maloprije? Nazove mene opet ćaća (ja pomislih evo tirade o faksu, sa zakašnjenjem) i pita me jesam li bio na televiziji slučajno. Uhvaćen u kutu, bez mogućnosti izlaza, razvih dijalog:

Ich (glasom tipa „zašto bih bio“): „Neeeeeeee?“
Er: „Rekla Katica (kuma) da te vidila u Eksplozivu na RTL-u.“
Ego: „(Perfect) Ma kad to?“
Is: „Evo danas, nešto u vezi katoličke crkve...“
Je (slutim kamo to vodi): „Niko iz Crkve me nije intervjuirao, ne...“
Il: „Nešto u vezi doniranja sp...“
Io (bezizlazna situacija): „A toooooooo, da sad znam....“
Lui (dok mu opisujem kao i vama u pretprošlom postu): „Hahahahaitd.“

Eto tako... Udobrovoljih ćaću bar na jedan dan. A i sebe udobrovoljih danas, provevši veći dio dana sa znate već kim. Bilo mi je baš super, unatoč materinoj „zabrani“. Ponekad imam osjećaj kao da imam vlastiti teatar u malom, samo gledajući njih dvoje kako se prcaju, „naljute“ jedno na drugo, grle da se pomire, opet se prcaju ali onako prljavo do bola... Onda se oni čude što samo šutim. A kad uživam gledajući ih kako se zajebavaju, što ću, žao mi ih je prekidat. A danas su se masno prcali i zagrlili barem milijun puta da se „pomire“, naravno sve je to u prijateljskoj sferi, bez ikakvih alterior motiva. I hvala Ž na lijepom bedžu kojim me je oraspoložila jutros, dok sam bio u iznerviranom stadiju (thanks to the razgovor s materom od sinoć). I like it:) A najviše nas zabavljaju Miškove provale, a najgore je što on uopće ne kuži što provaljuje. Tako danas kaže on Žutoperki da pođe flirtat ili još gore, profiltrirat onog caja za šankom, umjesto FLERTAT! Pa ko se ne bi otkinuo na to? I onda smo ko mi krivi što ga zbunjujemo!

I Žutoperka ima svojih bisera. Sjeli ona i ja u neki bircuz mali i naručujemo si... U pozadini se na TV-u vrte najave na RTL-u. Konobarica taman da će otić od nas da nam donese piće kad se Ž razdere iz sveg glasa: „PLANINA...!!!!!“ Ženska se samo okrene, objesi jednu vjeđu i dobaci joj pogled tipa „iz koje sobe na Vrapču si ti pobjegla, jadnice“. A što je bio uzrok ovom vrisku? Ž je upravo vidjela najavu za „Brokeback Mountain“ i sjetila se kako sam ja rekao da bi to volio pogledat zajedno s Miškom.

Nakon toga je uslijedilo njeno razočaranje u čitavu populaciju golubova koja obitava na trgu, ali o tome možete pročitati na njenom blogu.

I tako je svršio još jedan dan, sutra planiram pobjeć u NSB i učit vražju kemiju, dva mi je dosta i previše. Sad idem odmorit i postat ovo prije nego se komp opet resetira.

P.S. Kornjačevino draga, ako ti se bude dalo, donesi u srijedu Ivani svoju UMTS karticu, a ja ću njoj dat svoju pa ćemo se zamijenit. Samo ne zaboravi izvadit iz svoje SIM karticu. Ajde ne budi ti zapoviđeno. Mene moja podjebava i previše. Ako tvoja kod mene bude radila ok, idem odma u VIP-a da im jebem mater nadugo i naširoko... Pusek!

P.P.S. Ređi, nisam baš skužio onaj komentar jer su ostali neki čudni znakovi. Iz čiste znatiželje ukucao sam to u Google i dobio neki ruski članak o sindromu nedostatka pažnje. Neka poruka ili... :) Pretpostavih da je onda to bilo na ćirilici.... Nadam se da nije neka kletva:)))

- 21:25 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (19) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>