Učahurena stvarnost

22.03.2006., srijeda

Posveta Mecenatu

Hvala hvala, ljubim ruke, bilježim se s poštovanjem....! Nakon brojnih pisama podrške, mnogih ohrabrujućih riječi, čestitanja, padanja u nesvijest, rezanja žila od uzbuđenja, odlučio sam napisati i drugi post. Zašto ne, kad je prvorođenac doživio kozmički uspjeh, barem što se grupice izabranih koji znaju za njega tiče. I sad, dok me citiraju na velikim učilištima, i pišu znanstvene studije, Ivan Bez Zemlje je i Bez Inspiracije! Ajde ljudi, olabavite malo, mislite da je lako dijelit misli sa svijetom? Probajte pa ćete vidit.
Kad smo već kod gledanja, sjetio sam se fizike (nema veze jedno s drugim, jel da?). Znaju moje Grupies o čemu se radi, zar ne? Ja udovoljavam vašim željama umjesto da pravim šverc za test koji je PRVI SAT i nemam kad to napravit u školi. Da ne govorim o mogućem odlasku kod babe gdje će se nastavit moja misija od subote kada sam cijelo Božje jutro potezo usisivač od tristo tona i pokušo pohvatat sve grinje koje su panično bježale uokolo. Usisajte vi dvije sobe plus četiri madraca s obje strane dok oko vas letaju bića mraka, zavlače vam se u nos i od njih kišete ko ludi magarci! DA, alergičan sam na prašinu a ipak se jebem s njom non stop. Nadam se da danas ne moram genocidirati grinje, ipak je loše vrijeme i to. Ali ne znam, Mater Familias nešto se priprema, čini mi se da spominje babu. Živi bili pa vidili.
A sad, što se želja tiče. Arachnia ispred mene, koja non stop krade stvari iz pernice, guta olovke, gumice, penkale i ko zna što sve ne,zamolila me da je spomenem u slijedećem postu. Evo jesam. Ali, to nije dovoljno jer ona hoće da cijeli post posvetim NJOJ! Neću, nek mi vrati olovku!! Hvala Ficuli koja mi je skrenula pozornost na ovaj problem kleptomanije preda mnom. Evo spominjem i Langolijera koji doslovno proždire sve pred sobom, bilo to jestivo ili ne. Nemojte je ženit, momci, pojest će vam kućni budžet!! Tako, sad se spominjem osobe koju ne znam kako imenovat dok mi ne ostavi komentar. Zvat ćemo je zasad Keksožderka. Keksiju, čuvaj se Kraševe ruke! Nikad ne znaš tko te vreba! Možda koja krašotica ili krašuljak, pak!
Pozdravljam Drašku, koja, as I speak, vozi po ovoj kišurini neđe na Babinom Kuku i moli boga da joj fakat koja baba ne ostane bez kuka. Big hell(o) to Thelma and Louise, knjigomanku i gutačicu bananaka. (Ako mi sve navedene osobe ne ostave komentar, zadavit ću ih jednu po jednu!!)
Jesam li koga zaboravio? Pa da, Staljina nisam spomenuo. Staljin je jedna teta koja priča viceve, smije se kad ne treba, non stop zakopava i iskopava ratnu sjekiru s Fantomom U Štiklama i općenito podjebava sve živo.
Na kraju (fakat mi se više ne da!) zdravstvujem Ciceronu kojeg sretoh kako se tovi pred Mrvicom i Surlabi koja je svojom mentalnom snagom utjecala na otvaranje ovog bloga uopće. Ako sam koga zaboravio, nek se ne brine, nije slučajno;)
Za kraj samo da vas obavijestim da se ne morate brinuti za moju kičmu, danas neću stajati u polunaklonu pred grinjama i sluzi, usisavanje je odgođeno dok se desetkovane trupe grinja ne razmnože do zapanjujućih razmjera.
Gaudeamus igitur!

- 16:13 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (12) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>