Seks na eks hehe..

28.10.2024.



Šeta Fata po Divljem zapadu kad iz
grma izleti Indijanac i krene ju silovati. Nakon što je
obavio svoje, ponosno joj kaže:
Ako ti se nešto dogodi kroz devet mjeseci znaj da je to
od poglavice DVA-PERA.
Odgovara njemu Fata :
Ako te bude nešto peckalo kroz tjedan dana znaj da je to
od Fatinog TRI-PERA.



Poslije seksa muškarci imaju isti problema kao i poslije ubojstva.
"Što s tijelom koje leži pored njih?"



Dugogodišnji bračni par sjedi na kauču. Iznenada će muž ženi:
Koliko puta si me prevarila?
Žena šuti.
Pa daj reci koliko puta si me prevarila?!
Koji vrag se dereš dok brojim? - ljutito odgovori žena.



Znaš li riješiti ovu jednadžbu?
(1k+n2)/9m=3
"Jedan krevet, nas dvoje, za devet mjeseci, bit će nas troje..."



Dolazi Mujo sa posla i nađe Fatu s drugim u krevetu pa upita:
Što to radite?
Et', jesam ti rekla da neće skontat. - reče Fata.



Kako se Crnogorac moli kad je u avionu:
Mili Bože, ti što jesi na nebesi, ako se slučajno nešto desi,
ti udesi da se nađem na stjuardesi.



Hvali se Mujo Hasi kako se Fata (žena mu) mnogo brine za njega:
Zamisli Haso sinoć me ona vidi kako se ja sav oznojio dok smo
se jebavali, pa veli: Ajme Mujo što mi te je žao što si se tako oznojio...
da ima neko da te malo zamjeni!!!


SEKS NA EKS hehe

<< Arhiva >>