Kod zubara hehe..

24.10.2024.



Došao kostur kod zubara da mu ovaj pogleda zube.
Nakon pregleda kostur upita:I kakvi su mi zubi?
Na to zubar odgovori: Zubi su u redu, ali me brine zubno meso!



Na jednom plesnom balu muškarac prilazi devojci:
- Oprostite, gospođice, već sat vremena želim nešto
da vam kažem, ali se ustručavam...
- Slobodno recite.
- Kad god se nasmejete, poželim da vam kažem
da dođete kod mene.
- Ohh, vi ste jedan pravi zavodnik!
- Ne, ja sam zubar.



Muškarac i žena sretnu se u baru i kako se to često događa,
nađu se u njenom stanu.
Poslije par čašica, on skine košulju i opere ruke.
Zatim skine hlače pa opere ruke.
Žena kaže:
– Kladim se da si zubar po zanimanju.
Začuđen, odgovori:
– Kako si pogodila?
– Jednostavno, stalno pereš ruke.
Potom su vodili ljubav, a ona na kraju kaže:
– Sigurno si vražje dobar zubar!
– Naravno, ali kako to znaš?
– Nisam ništa osjetila!



Došao Cigo kod zubara, otvorio usta, kad ono sve zlatni zubi.
Zbunjeni zubar ga pita:
– A šta ja sad da radim?
– Da mi ugradiš alarm,!



Došla Fata kod zubara,skine gaće i legne.
Kaže joj zubar,niste kod ginekologa.
Ako ste vi mom Muji stavili zube e vala izvadite ih .



- Sto kaze zubar poslije sexa?
- Uhh... Ovo nije trebalo vadit...



U početku bijaše samo točka,
onda je zubar počeo da čačka,
sad se smijem samo kad sam sam,
jer bez zuba me je sram.




<< Arhiva >>