Nešto popiti večeras uz tekmu hehe..

24.06.2024.



“Ono što je trijeznom na umu, pijanom je na jeziku.”
– ruska izreka



“Pij umjereno jer pijanstvo niti čuva tajne, niti ispunjava obećanja.”
– Miguel de Cervantes



“Prvo popiješ piće, onda piće popije piće, onda piće popije tebe.”
– F. Scott Fitzgerald



“Jednom sam izašla s tipom koji mi je rekao da ne moram
piti da učinim sebe zabavnom za druženje. Rekla sam mu
da pijem da bi on bio zabavniji za druženje.”
– Chelsea Handler



“To je problem s alkoholom, mislio sam, dok sam sipao sebi piće.
Ako se nešto loše desi piješ da zaboraviš; ako se nešto dobro
desi piješ da proslaviš; a ako se ništa ne
dešava piješ da bi se nešto desilo.”
– Charles Bukowski



“Pij zato što si sretan, ali nikad zato što si tužan.”
– G. K. Chesterton



“Uvijek uradi trijezan ono što si rekao da ćeš uraditi
kad si bio pijan. To će te naučiti da držiš jezik za zubima.”
– Ernest Hemingway


Dodatak za Europsko prvenstvo hehe

Znaci večeras vrijedi pravilo Charlesa Bukowskog..
Imamo razloga kako god da prodje večeras hehe.



tko bi rekao da će mo ovoga tipa ikada citirati hehe:



SRETNO

<< Arhiva >>