čudesni svijet životinja hehe...

20.06.2024.



Leti roda i odjednom spazi puža kako
nervozno puže amo-tamo. Sleti do njega pa ga upita:
Što je pužu, što si tako zabrinut?
Bogat sam pa me strah da me ne ulovi policija.
Kako misliš bogat? - začuđeno će roda.
Pa gle, ja imam kuću, žena ima kuću i mali ima kuću.
Joj ,onda se i ja bojim da ne bi i mene uhvatili. - kaže roda.
Pa zašto bi tebe uhvatili?
Pa ja živim na visokoj nozi, muž živi na visokoj nozi i mali
živi na visokoj nozi. - odgovori roda.
Dođe medo i kaže:
Onda sam i ja u gabuli, jer ja imam bundu, žena ima
bundu i mali ima bundu.
Na to dođe čimpanza i kaže:
Evo ja se odmah idem prijaviti neka me uhite!
Trči tako čimpanza i na pola puta stane te se zapita:
Pa kamo ja to idem, pa nemaju me zbog čega uhititi.
Ja imam golu guzicu, žena ima golu guzicu i
mali ima golu guzicu.



U jednoj šumi bili medo Bruno i zeko Viktor.
Medo Bruno uvjek je tukao i zezao zeku Viktora.
Jednog dana ukaže im se vila i kaže da obojica imaju po tri želje.
Prvi medo poželi da u šumi sve budu medvjedice.
Zeko poželi kacigu da ga ne boli kada ga medo udara po glavi.
Druga medina želja je da u cijeloj europskoj šumi budu samo medvjedice.
Druga zekina želja je motor da može pobjeći kada ga medo potjera.
Treća medina želja je da na cijelom svjetu budu samo medvjedice,
a na to će zeko smijući se:
A moja treća želja je da medo postane peder.



Razgovaraju dva crva:
Što si tako veseo?
Punica mi je otišla na pecanje!



Učio tata zeko, svoga malog sina kako se rade one stvari.
Poreda on tri zečice, jednu do druge i kaže:
Sine, gledaj kako se to radi... 1, 2, 3... hajde probaj sada ti.
Sin: 1...
Tata: ma, sine gledaj ponovo - 1, 2, 3...
Sin: 1, .. 3, ...
Tata (ljut): sine, ponovit ću to još jednom i onda odustajem. 1, 2, 3...
Sin (uplašen): 1, 2, 3, 4 ... OPROSTI TATA!!!



Išao zeko kroz šumu i upadne u rupu i ono, ne može van, nema
mu pomoći. Ide za njim lija i ona upadne u istu rupu,
prvo proba izaći, ne ide, pa kaže:
Ajd barem neka sreća u nesreći, barem ima nešto za pojesti.
Ide za lijom vuk i on isto upade u rupu, ista šema, al kaže:
Ajd sreća u nesreći, ima nešto za pojest, a nešto i za pojebat.
Ide za vukom medo i on upade u rupu i kaže medo:
Ajd barem je neka sreća u nesreći... Ima nešto za pojest,
nešto za pojebat, a netko bi mogao i po pički dobit...



Stoji zeko u dugom redu u dućanu i ulazi vuk i ide preko reda.
Zeko počne vikati:
Jebem ti mater, stani u red i čekaj kao svi drugi!
Vuk se okrene i pita:
Tko je to rekao?
Zeko šuti. Dolazi medo i isto ide preko reda. Zeko vikne:
Stani red i čekaj kao drugi, pederu jedan!
Pita medo:
Tko je to rekao?
Zeko šuti. Dođe zeko na red i kaže:
Dajte mi pola gajbe pive, dvije litre vina i vodku.
Ode na vrh brda popije sve to i vikne:
Šta tko je rekao! Zeko je rekao!!!



Ulazi kod doktora čovjek sa žabom na čelu i
odjednom žaba progovori:
Doktore, pogledajte što mi je izraslo na dupetu!


A sto reci za Vatrene,izlaze iz Mode.
I kaput ako imas 15 godina,kad tad ga
moras zamjeniti..Samo cudo nas jos moze
spasiti,ili da svi preko vikenda odlete u
Medjugorje i izmole po par krumica hehe.
Glavu gore..



<< Arhiva >>