Amerikanci hehe ..

10.06.2024.



Napravili Amerikanci robota za hvatanje lopova.
-Jednog dana oni odvedu robota u Izreal i za 10 min uhvatio 100 lopova.
– Odvedu ga oni u Spaniju i za 20 min uhvatio 200 lopova.
– Odvedu ga oni u Bosnu i za 10 min ukrali robota!



Razgovaraju Rus i Amerikanac ko je hrabriji.
Amerikanac će prvi: Ja sam se ispišao na Bijelu kuću.
Rus: A ja sam se usrao pored Lenjinovog muzeja u
sred bijela dana, nasred Crvenog trga.
– Bravo! Samo, moram nešto da ti priznam.
Ja sam se ispišao na Bijelu kuću tako da me niko nije video.
– I ja ti moram nešto priznati. Ja čak nisam ni gaće skinuo.



– Zašto Amerikanci nisu jos ranije bombardovali Srbiju?
– Izjavio Šešelj da će ih gadjati vaketama i
amerikanci su proučavali što je to.



Došao američki arhitekta u Zagreb i vodi ga naš arhitekta
u obilazak grada.
Amerikanac:
– Što je ovo?
– To je hotel Antunovic. Vidite, njega su naši radnici izgradili za godinu dana.
– Ovo!? Pa to naši radnici izgrade za 6 mjeseci!
Nastave oni i dođu ispred hotela International.
Amerikanac:
– A ovo?
– E to vam je hotel International. To su naši radnici izgradili za 6 mjeseci.
Amerikanac:
– Ovo!? Pa to naši radnici izgrade za 3 mjeseca.
Šetaju dalje i naiđu na Zagrebacku katedralu.
Amerikanac:
– A šta vam je ovo?
A naš arhitekta će iznervirano:
– Nemam pojma, jutros nije bilo tu!



Došao Amerikanac u Bosnu i čuo da su Bosanci prirodno glupi..
Šeta se on tako, ugleda Muju i razmišlja: sad će ga zavrnuti za pare…
Kaže on Muji: – Gle prijatelju, ja tebi postavim pitanje,
ako ne znaš odgovor, ti meni daš 5 dolara. A onda ti meni postaviš pitanje,
a ako ja ne znam odgovor, ja tebi dam 50 dolara.
Razmišlja Mujo, razmišlja… i kaže: – Aj, može!
Pita Amerikanac: – Kolika je udaljenost između Zemlje i Sunca?
Gleda Mujo u njega… pojma nema i izvadi 5 dolara i da mu.
Strpa Amer pare u džep i kaže: Ajde, sad ti mene nešto pitaj!
Pita Mujo:- De ti meni bolan reci, šta je to:
ima dvije noge kad ide uzbrdo, a 3 kad ide nizbrdo?
Gleda amer u njega, priblijedio, pojma nema, izvadi 50 dolara i da mu.
Nije mu vrag dao mira i pita on Muju: – Ajde, molim te, reci mi šta je to?
Gleda Mujo u njega, misli, češka se… izvadi 5 dolara i da mu!



Žena se vozi svojoj kući negdje u sjevernoj Arizoni kada
ugleda Indijanku kako stopira. Zaustavlja se i žena ulazi.
Dok neobavezno pričaju, Indijanka svako malo baca pogled na
vrećicu na sjedištu. "Ako se pitaš što je u vrećici," reče žena,
"to je flaša vina. Dobila sam je za muža." Indijanka šuti neko vrijeme,
klimne glavom nekoliko puta, i reče: "Dobra trampa."



Sjedi kauboj u birtiji i prilazi mu lezbijka: Kauboj:- "Ko si ti?"
"Lezbijka."
"Šta ti to znači?"
"Po čitav dan mislim na žene i kad jedem mislim na žene i kad
pijem mislim na žene i kad se odmaram mislim na žene i
kad spavam sanjam žene. Samo na njih mislim."
Ispije lezbijka svoje piće i ode.
Poslije 5 minuta prilazi dječak kauboju i pita ga.
- "Striček, jeste li vi pravi kauboj?"
- "Bio sam.'
- "A zašto više niste?"
- "Sad sam shvatio da sam lezbijka."




<< Arhiva >>