Hvala vam svima hehe...

13.05.2024.

Hvala vam svima na iskrenim čestitkama za 20-godišnjicu
ovoga bloga...Drago mi je da me čitate i da vam humor
odgovara..Ne vole svi svaku vrstu humora,zato gledam
da bude svega po malo...

I da cestitam nasemu Marko Purišiću na
na za mene prvome mjestu

jer ona Simonida Puhalo iu Svice nije zasluzila,Bosna je jos
1988 godine nju ili njega otkrila hehe:

simonida puhalo



Igra Haso poker sa prijateljima,
pa će u jednom trenutku:
Ženo, kuvaj kavu. Dobio sam te nazad!



Ulazi Mujo u ljekarnu, pa kaže:
Dajte mi, molim vas, Plivadon.
Oprostite, nemamo ništa od Plive, ali može li od Krke?
Pa dobro, dajte mi onda jedan Krkadon!



Priča cigan sa sinom u vojsci - telefonom:
Sine, žena ti se porodila.
Odlično tata, što sam dobio, sina il' ćerku?
Dobio si brata, budalo!



Na medicinskom fakultetu pita profesor studenticu:
Koliko spermatozoida ima u muškim testisima?
Gutljaj, do gutljaj i pol!



Na zidu jedne srednje škole u Zagrebu:
"Hrvoje je peder!"
"Nije!!!"
"Jesam!"



Javni bilježnik:
Prije nego pročitam oporuku, gospođo Jelić,
biste li se udali za mene?



Današnja medicina je jako napredovala,
za svaki lijek je pronašla bolest!


<< Arhiva >>