Roditelji & djeca hehe..

17.01.2024.



Kaže mama tati:
Ovaj naš sin je stvarno inteligentan sigurno mu je pamet od mene.
Tata će:
Slažem se, ja svoju jos uvijek imam.



Mama, moram ti nešto reći. Naš susjed i ja smo u vezi.
Molim. Ne može tako kćeri, može ti otac biti!
Mama, godine nisu važne.
Izgleda da me nisi baš shvatila.



Mama, mogu li ti postaviti dva pitanja?
Hoćeš li mi povećati džeparac i zašto nećeš?



Mama dečko me je zaprosio, ali ne znam što da radim.
Nije me dobro ni upoznao.
Udaj se, udaj, kćeri. Ne čekaj da te upozna!



Mama, hoćemo li u zooloskom vidjeti i rodu? - upita Perica.
Hoćemo Perice!
Super! Baš me zanima hoće li me prepoznati?!



U školi su djeca za domaću zadaću dobila temu
"Samo je jedna mama".
Drugi dan u školi Marica čita svoju zadaću:
Moja je mama dobra, brine se o nama, pazi nas.
Samo je jedna takva mama.
Jura čita zadaću:
Samo je jedna mama tako dobra kao moja.
Sve za nas radi i uz to je jako lijepa i dobra.
Dođe red i na Ivicu da pročita svoju domaću zadaću:
Kad sam ja jučer došao kući, vrata od stana bila su otvorena.
Moj mali braco bio je u gajbi i plakao je. Mama je bila u krevetu
sa susjedom. Kad me je vidjela, zamolila me je da joj donesem
dvije pive iz frižidera. Otišao sam do frižidera i vidio da je tamo
samo jedna piva. Viknuo sam joj: Samo je jedna, mama.



Mama, mama, jedan dječak mi je rekao da sam kujin sin.
A mama će na to:
Vau, Vau!




<< Arhiva >>