Dragi Alahu hehe..

11.12.2023.



Tuku se dva muslimana i dolazi policija i pita:
- "Sto se tucete pa vi ste iste vjere?", kad ce jedan:
- "Ubo me krstastim sarafcigerom."



Otisao Haso u Ameriku,i nakon bogami podosta vremena
(10tak)godina,javlja se kuci:Draga mama dobio sam SIDU_"AIDS".
Kad poslije kraceg vremena odgovara mu mati :
"Nema veze dragi sine nek je samo ""MUSLIMANKA"



Stoje dvije svinje i u tom dolazi vuk!
Vuk: Selam alejkum
Svinja: Hvala Bogu ovaj je musliman!



Prolazi Mujo kraj groblja kad odjednom ispred njega iskoči vampir.
Mujo se prepade I kaže:
- Ko si ti, šta hoćeš?
Vampir pokaza zube.
Mujo shvati da je on vampir, pa izvadi iz džepa krst.
A vampir će njemu:
- Džabe tebi to, ja sam musliman!



Doso cigo prvi put u dzamiju i pita ga hodza je si uzo avdest?
Kaze cigo:- nisam ja bogami mozda je neku drugi.



Kako se zove pod u dzamiji?
– Islaminat.



Otisao Mujo u Arabiju na Hadzdz,
obavio to i sve kako treba vratio se
u rodnu zemlju da se pohvali da je hadzija.
Kad je dosao pitaju ga njegovi ahbabi
kako mu je bilo
Mujo: sve najbolje kao da si u dzennetu
Na pitanje drugog ahbaba: kakve su tamo dzamije
Mujo, jesul kao sto su nase ovdje?
A Mujo ce na to: eh jebo ti ove nase kakve su one tamo

<< Arhiva >>