Gaće naše svagdašnje hehe..

18.10.2023.



Uci cigo svog sina kako da oblaci
gaće a sin nikako da nauci.
Cigo
-sine bolan kako si tako glup pa to zuto
naprijed a smedje nazad!



- Kako provjeriti da su prljave gaće?
- Baci ih na zid, ako padnu onda su jos ciste.



Dolazi muž kući pijan kao letva, košulja mu
cijela ispovraćana, smrdi.
Kada ga je žena videla takvog počela odmah da viče:
– “ Pogledaj se na šta ličiš, stoko pijana, opet si se uneredio od alkohola“.
Na to će pijanac: – „Dušo nisam to ja, to se neka budala
ispovraćala po meni, evo dao mi 10 eura da mi se izvini, pogledaj“
– i izvadi novac iz džepa.
Uzima žena pare i kaže: – “ Ovo nije novčanica od 10 eura već od 20..
a na to će pijanac, pa malo mi se usro i u gaće.



Provodi djeda puno vremena ispred svoje kuće
i čita novine ili ćaska sa prolaznicima.
Jednog dana, sjedi djeda tako na klupi, kao i svaki dan,
ali bez gaća.
Prolazi komšinica i umjesto konvencionalnih pitanja
zaprepašćeno uzvikne:
– Pobogu djeda, sramota, sjediš tu bez gaća.
Zar si malo pošandrcao…
Djeda šeretski odgovori:
– Juče sam, djete moje, sjedeo bez šala i ukočio mi
se vrat.



Zasto plausa nalijeva mlijeko u gaće?
– da nahrani mackicu.



Dolazi ciga kuci, postroji decu i kaze:
- Deco, danas mjenjate gaće!
Jeeeeeeeee
_ Ti sa njim, ti sa njim...



DOSLA CIGANKA KOD DOKTORA SKINE ONA
SUKNJU,ZATIM GACE....
DOKTOR:GOSPODJO MOLIM VAS IDITE KUCI
KUCI OKUPAJTE SE PA TEK ONDA DODJITE....
CIGANKA:ZASTO
DOKTOR:AMA SMRDITE.... UHHHH
CIGANKA:DOKTOR TI AKO SI HTEO DA TI MIRISE
TREBA SI SE ZAPOSLIT U CVECARU






<< Arhiva >>