Nagdje na sladoled za vikend hehe..

28.07.2023.



Na jednoj od jadranskih plaža
prodaje Bračanin sladoled.
Naiđe dama potpuno gola, bez igdje ičeg na sebi, i zatraži sladoled u
kornetu. Bračanin se zagledao u golu damu i ne trepće.
Dama osorno primjeti:
- "Zašto me tako gledaš, zar nikad nisi vidio golu ženu?"
Bračanin će na to:
- "Ma, ne gledam ja tebe, već gledam odakle će izvaditi
pare da mi platiš sladoled."



Dosla familija iz Srbije u Split na ljetovanje. Rece sin tati:
- "Tajo kupi mi sladoled."
Tata:
- "Pitaj mamu sine."
Otidje tako dijete do mame:
- "Mama hocu sladoled!", povikne.
Mama:
- "Pitaj tatu sine."
Ode dijete placuci do tate i kaze:
- "Tata ako mi ne kupis sladoled pocet cu vikati da smo iz Srbije."
Tata:
- "Dobro, dobro, hoces kornet ili na stapicu?"



Pita mama Severinu :
- "Gdje si nasla onako velik sladoled i to sa slagom?"



Kakva je razlika između plavuše i sladoleda?
Sladoled možeš lizati kratkotrajno, a plavušu dok ti ne dopizdi.



Bila ja neki dan u Makedoniji,kupovala sladoled i onaj me pita:
-Koliko sakas,da ti ga natreskam?
Ja pobjegla,nisam ni kupila sladoled.



Ide plavuša ulicom i jede sladoled. Nailazi druga plavuša i pita je:
– Izvini, a gde si kupila vježbanku?



Kakav sladoled nikad ne jedu siročići?
– Porodični.




<< Arhiva >>