Roditelji & djeca hehe..

18.07.2023.



Učiteljica:
- "Ivice, zašto si doveo djeda na roditeljski sastanak?
Zar su ti se mama i tata razboljeli?"
Ivica:
- "Ma nisu, no djed jedini slabo čuje."



Mujo hodao tri dana pustinjom bez jela, bez vode, bez ičega.
Kad je već počeo skapavati, naiđe na čovjeka i pita ga:
- "Daj mi malo vode?"
- "A dao bi ti ja vode, al imam i ja malo... Nego, da se mi dogovorimo.
Ja ću se udaljit 50 metara a ti moraš prdnut da te ja čujem.
Ako to uradiš, dobićeš kap vode."
Mujo pristane. Odalji se ovaj pedeset metara, mujo prdi, prdi,
prdi, kad odjednom će izdaleka:
- "Dovoljan!"
I dobi kap vde.
Opet on luta dalje, dan-dva, kad naiđe na drugog čovjeka i pita
ga da mu da vode. Ovaj mu odgovori:
- "A čuj sinko, dao bih ja tebi vode, ali imam i ja malo. Nego, ja
ću se odaljit 100 metara, a ti prdni, pa ako te čujem dam ti čašu vode."
Mujo se opet složi. Ode ovaj 100 metara, Mujo prdi, prdi... Kad čuje:
- "Dovoljno!"
I dobi času vode.
Luta on dan, dva, tri, prošlo pet dana, kad pred smrt ugleda
čovjeka na kamili. Pita ga da mu da vode, kad ovaj odgovara:
- "E, sinko, dao bih ti ja vode, al treba mi za porodicu, nego ja ću
otići 150 metara i ti prdni da te ja čujem i dobićeš pun kabao vode!"
Mujo se sa ushićenjem složi.
Ode ovaj 150 metara, Mujo prdi, prdi, prdi, ovaj viče izdaleka:
- "Možeš ti to jače, ne čujem te ništa!"
Mujo još jače prdi, prdi, prdi, udara se po guzici...
Kad ga neko budi iz sna. Pogleda on oko sebe,
kad ono razrednica od njegovog sina:
- "Pa čovječe, 'ajd što si zaspao na roditeljskom,
al' što si i prdio, pa rastjera mi sve roditelje!"



Fata se vratila s roditeljskog sastanka i već s vrata
počne urlati na Mujicu:
- Muj'ce, boga ti tvoga, što s' popustio u školi?!
Mujica se dovuče iz dnevne sobe i sa smiješkom odvrati:
- Šta sad, bona, pa bar ti uvijek kažeš da pametniji popušta!



- Kako se školski kaže roditeljski sastanak???
- Bal vampira !



Mali Mujica usred noći upao u sobu Muji i Fati, a oni usred posla
- Fata skoči s Muje, odvede Mujicu u njegovu sobu i uspava ga.
Ujutro mali Mujica dođe na doručak, a Fata mu pokuša objasniti što je vidio:
- Muj'ce, to što s' ti noćas vidio, to t' je normalna stvar... znaš da
babo ima velik trbuh, pa ja skačem po njem' ne bil' ga smanj'la...
Mujica je pogleda sa smiješkom:
- Džaba t' pos'o, mama... mo'š ti skakat' kol'ko 'o'š,
kad ujutro dođe susjeda Habiba i opet ga napuše.



Sin šalje poruku majci:
- Je l’ gotov roditeljski?
- Jeste, upravo idem kući. Dobro je što iz vjeronauke imaš
pozitivnu ocjenu jer ti sad samo bog može pomoći.



Došo Mujo na roditeljski sastanak. Mujo gleda ocjene
(sami kecevi) kad zaključi.
Mujo:
- "U jbt, pa Mujica će mi past godinu..."
Profa:
- "A da se opkladimo u 500 eura da neće..."

<< Arhiva >>