Ostanite zdravi prek vikenda hehe..

16.06.2023.



Dođe žena kod travara na placu i pita:
Jel imate origano?
Pita travar : A kaj vam je to?
Pa ona trava kaj se stavlja na picu.
A ne, to ne lječimo!



Čovjek na samrti kaže doktoru:
Napišite da sam umro od SIDE
Zašto?
Tako mi niko neće jebati ženu, a oni koji su
je već jebali neka umru od straha!



Doktor pacijentu: imam dobru i lošu vijest za vas - da čujem prvo
dobru! - Penis će vam se produžiti za 6 i proširiti za 2 cm. - A loša?
- Zloćudno je!!!



Došao Mujo doktoru zbog bolova u guzici i veli mu ovaj da su to
hemeroidi i da će trebat dolazit svaki dan na mazanje kod njega.
I tako 15 dana Mujo dolazi na mazanje , al kad je vidio da je dobio
dosta manju plaću jer je 15 dana bio na bolovanju veli on doktoru
da više ne može dolazit al nek mu da mast pa će ga Fata doma
mazat. I dođe on doma i veli Fati što mora radit a ona će da nije
ona doktor i da ne zna kako se to radi , pa joj Mujo krene objašnjavat:
Ja skinem gaće pa se nagnem preko stola , a ti mi priđeš s leđa
pa mi prvo staviš lijevu ruku na lijevo rame, desnu na desno rame i onda...
Čekaj malo! Pa s čim me je onda mazao ??!?!!



Pukla cijev u kuci od doktora.On zove
poznanika-vodoinstalatera.
Dolazi odmah!Pukla je cijev,u podrumu sve pliva.
Ne mogu,danas slavimo.Tu su nam djeca i
rodbina.Nazovi nekog drugog.
...Kad se tebi neko razboli,uvijek mene zoves, i ja bez
rijeci dodjem.
Ok,odmah dolazim.
Vodoinstalater stize,i otvori vrata od podruma.Sa 3 stepenice
baci 2 aspirina u vodu i kaze:
Ako do ponedjeljka ne spadne,zovi me opet ...



Priđe momak zgodnoj, starijoj plavuši:
- Da li si udana?
- Da, udana sam za jednog doktora!
- A da li je tvoj doktor bogat?
- Pa ne misliš valjda da sam se
udala zbog zdravstvenih problema?



Sjedi prostitutka u kafiću i pozdravlja ginekologa:
Bok kolega!
Pita liječnik: 'Oprosti al' kako smo mi kolege?'
'Pa moj doktore na istoj stvari uzimamo lovu!',
odgovara prostitutka.




<< Arhiva >>