Romima nikada dosadno hehe

23.05.2023.



Za vrijeme rata u BIH, unproforac pomogao
cigi da spasi svoju glavu i cijelu obitelj......
Cigo se nekako htio odužiti unproforcu i veli :
Cigo : " Drug unproforac, ja bi nekako da ti se odužim, reci šta god oćeš,
samo reci i sve ću da ti uradim što god oćeš,
ne znam kako da ti se odužim drug unproforac"
Unproforac : " Pa eto, ako baš hoćeš, ja sam se zaželio seksa,
pa tako mi se možeš odužiti"
Cigo : " Ma može, može nema problema...kakve voliš...oćeš ćerku da ti
namestim, il ženu il punicu...kakve god voliš, samo reci!"
Unproforac : " Ma ja ti volim muškarce, ja bih tebe maznuo!"
Cigo ;" Joj drug unproforac, pa kako ću ja to, pa to će,znaš
da boli, pa joj kako ću ja to, pa znaš...."
Unproforac : " Ma neće te boliti, ja ti dam vazelin,
ti se namažeš...i ništa ne boli..."
Cigo :" Pa ajde onda, jadan ja, ali moram da ti se odužim,
daj taj vazelin!"...i cigo se počne mazati po prsima.....
Unproforac : " Ej cigo, pa što se tu mažeš, moraš dupe da namažeš..."
Cigo :" Eeeee, moj drug unproforac....
bol u dupe će da prođe nekako, al u duši, .....nikad!"



Pitali Cigu:
- Voliš li ti palacinke?
- Pa volio bi!



Zašto ciganska mlada ne nosi gaće.. ?!?
da muhe ne idu na tortu ...



Ode lovac kod doktora i ustanovi se da pati od neizlječive bolesti.
"Pa doktore,šta da radim sad?"
"Gospodine,mi vas možemo zamrznuti na neki period od 200-300
godina,pa kad pronađemo ljek da vas odmrznemo i izlječimo"
I tako i naprave.Izlječen,nakon 200 godina,lovac se naravno odmah zainteresira
za lov,i pita on doktora "Doktore,šta sad lovite?Ima li divljih svinja,jelena,vukova?"
"Nema više tih životinja,nažalost" - "Pa šta lovite onda?!"
"Pa cigane.Ima ih puno,i eto dozvoljeno je"
Ode lovac,kupi pušku,opremu i lagano krene po ivici grada tražiti cigane.
Snimi dvojicu na nekom kontejneru, zakloni se malo,zapuca i ubije obojicu.
U tom trenu istrčava lovočuvar
"Ne na hranilici! Ne na hranilici!"



Izbrijo se mali cigo do glave, i dođe kući pred majku:
-Mama, mama pogledaj, ja sam sada skinhed!
-Šta s' bre? Dođi 'vamo!
Ubi majka maloga od batina. Posle pola sata batina,
dolazi stari, i mali opet pred njega:
-Tata, tata vidi ja sam sada skinhed!
U'vati i stari klinca, pa ga i on još pola sata izudara. Gleda mali cigo:
-U majku mu, tek sam sat vremena skinhed, a već mrzim cigane!



Ukrao Cigo bure rakije i zbog toga dosao na sud. Sudija ga pita:
- "Je si li ti ukrao bure rakije?"
Cigo odgovara:
- "Jesam!"
Sudija:
- "I gdje je rakija?"
Cigo:
- "Popio!"
Sudija:
- "Pa nisi bas citavo bure popio!?"
Cigo:
- "Nisam sve. Pola sam popio.."
Sudija:
- "A sta je sa drugom polovinom?"
Cigo:
- "Prod'o!"
Sudija:
- "A gdje su pare?"
Cigo:
- "Popio!"



Mesto dešavanja: koncentracioni logor. U krematorijumu nemački vojnik
čisti pepeo posle spaljivanja, kad naleti na cigu u pepelu.Vojnik se
krsti i pita cigu kako je to izveo, tek će na to ciga,
vadeći nešto iz džepa:
-Krema “Sunlight”, da pocrniš, a ne izgoriš!

<< Arhiva >>