Karikaturice hehe.

09.05.2023.



Majka će ljutito sinu:
Ako ne budeš dobar, nećeš više sa tatom ići u zoološki vrt!
Na to će mali:
Baš me briga, ionako ne volim gledati one gole tete kako
plešu i uzimaju tati pare.



Sine, kako ti je u zatvoru?
Dobro majko, imamo hrane, grijanje, kupanje...
Super sine, onda budi dobar i pazi da te ne najure!



Pita novinar cigu:
Kako su vam djeca?
Kao vladajuća stranka, brate!
Kako to mislite?
Pa tako, mali seru, a veliki kradu!



Kupio Mujo psa čuvara. Sljedeći dan se požali Hasi:
Bolan Haso, moj pas ti i nije neki čuvar.
Kako to?
Sinoć je toliko lajao da nisam čuo lopova.



Stoje dva klinca ispred Picassove slike i komentiraju:
E, jebeš mi mater ako ovome nisu driveri
na printeru otišli u kurac!



Dala žena oglas u novine:
Tražim muškarca koji me neće tući niti ostaviti i koji
će biti dobar u krevetu.
Prođu mjeseci, nitko se ne javlja. Kad jednog dana netko
zvoni na vrata. Žena otvori kad ono čovjek u kolicima bez ruku i nogu.
Nemam ruke da te mogu tući, nemam noge da mogu otići od tebe.
Jeste li dobri u krevetu? - pita žena.
Pa što mislite kako sam pozvonio?!



Sladoled se liže radi slasti, žena radi strasti, a dupe radi vlasti.




<< Arhiva >>