Služi li vas auto dobro hehe..

27.04.2023.



Lako je švalerku upisati u mobilni telefon pod
imenom "Rile Automehaničar".
Zajebano je kad ti Rile u pola dva,
poslije ponoći, pošalje poruku: "Volim te mišiću moj!".



Sto to zajednicko rade pop i auto mehanicar?
-Opela..



Stiže jedan ljut čovek na vrata neba pred Svetog Petra i dere se:
- Šta je ovo, šta se dogadja? Šta ja radim ovdje,
pogledajte me, imam 35 godina, ne pijem, ne pušim, sinoć rano legnem
u krevet, a sad sam na vratima neba? Ovo je neka greška, provjerite!
- Nijednom nismo napravili grešku! – odgovori Sveti Petar
– Ali provjerićemo. Vaše ime, molim?
- Pera Perić.
- Zanimanje?
- Automehaničar!
- A da, evo, našao sam vas. Pera Perić, automehaničar.
E pa, gospodine Periću, prema našim podacima, vi ste umrli od starosti.
- Kako od starosti? Pa imam samo 35 godina!
- Ne znam – odgovori Sveti Petar
– Sabrali smo sve sate rada koje ste zaračunali mušterijama i to ispada
125 godina..



Pandur ode do automehaničara:
Ej, zaključao sam vrata od kola a ključ sam zaboravio u kolima.
Daj pomozi.
Ovaj mu objasni da otvori prozor rukama tek toliko da bi mogao
jednom žicom da iščačka ključ. Posluša ga pandur i ode.
Po završetku radnog vremena krene mehaničar kući, ide on ulicom
kad vidi da gomila ljudi crkava od smeha. Priđe da vidi šta je to toliko
smiješno i upita najbližeg tipa šta se dešava. A ovaj mu odgovara:
Jedan pandur pokušava žicom da iščačka ključ kroz mali otvor
na prozoru a drugi sjedi unutra i viče: "lijevo, lijevo, malčice desno,..."



Voze se u automobilu informatičar, električar i automehaničar.
Auto najednom stane.
Automehaničar kaže: "To je sigurno nešto s motorom... brzo ću ja to!"
Električar ga prekine: "Ma neeeee..... nešto akumulator zeza....
brzo ću to riješiti!"
A informatičar će: "Dečki, polako, hajdemo prvo svi van,
pa opet unutra!"



Zasto gubavac nije automehanicar??
Nema sve djelove!



Plavuša ostala nakon kvara nasred ceste s automobilom,
pa nakon što su je pokupili automehaničari, sjedne na kavu
dok završi pregled automobila. Nakon pola sata dođe u radionu i upita_
- Dečki, jeste li shvatili u čemu je problem?
Mehaničar klimne:
- Da ... došlo je do kratkog spoja.
Plavuša zakoluta očima:
- Pa doobroo, možete ga onda produžiti?




<< Arhiva >>