Nosite li rado haljinice,suknjice hehe..

17.04.2023.



Fata se vratila iz kupovine s novom haljinom,
pa je odmah krene isprobavati pred ogledalom. Uđe u sobu i mali Mujica,
pa nakon što je gledao mamu par minuta, veselo upita:
- Mama, je'l' ti babo kupio tu 'aljinu?
Fata se cinično nasmije:
- Jok, bolan, sama sam ... da sam tvog babu
čekala, ne b' ni tebe imala!



Jedu Mujo i Fata škampe, Fata se isprska po haljini i kaže:
Juuu, izgledam k'o svinja!
Mujo je pogleda i kaže:
A još si se i isflekala!



Fata šeta čaršijom i u izlogu jednog butika ugleda haljinu
kakvu već dugo traži, pa uleti u butik i upita prodavača:
- Mogu l' isprobat onu 'aljinu u izlogu?
Tip je pogleda i lijeno odgovori:
- Jašta... al' znate, imamo mi i kabine...



Dolazi Mujo kući, vidi Fatu bez odjeće na krevetu i pita je:
– Zašto ležiš tako?
– Zato što nemam šta da obučem.
A Mujo će:
– Kako nemaš? Evo, crna haljina, plava haljina, žuta
haljina, zdravo komšija, zelena haljina…



Ide Mujo, vozi bicikl i sretne Hasu. Pita njega Haso:
Otkud tebi, bolan Mujo, biciklo?
Od Fate, bolan.
Otkud od Fate?
Pođemo ti Fata i ja u šumu i dođemo do jednog proplanka i
tu ti svuče Fata halj`ne i baci na jednu stranu, a biciklo
na drugu i reče mi: " Uzmi, Mujo, šta ti drago!" I ja, bolan uz`o biciklo!
Pa jes` ba, šta će tebi Fatine halj`ne.



Obukla ciganka novu suknju.
Pita je druga ciganka:
-Odakle ti nova haljina?
-Dobila je na popustu.
-Kako?
-Popustila prodavacici paznja..



Zasto plavusa nodi suknju na cvjetice?
Zato kad prdne da zamirise






<< Arhiva >>