Humor sa životinjama hehe..

12.04.2023.



Plivaju dvije patke. I jedna keže drugoj:
- Vidi kvakva si. Nikvakva



Letio tako soko jedan dan i naišao na jak vjetar koji ga je iznenadio.
Zabio se u njivu i sav od zemlje kreće da se čisti i kaže:
- Isuse, ja kao da sam orao a ne soko.



Šetaju dva lika šumom i naiđu na velikog bijesnog medvjeda
koji se nameračio na njih. Jedan brzo skine čizme i krene da
oblači sportske patike. Drugi ga gleda zbunjeno pa ga pita:
- Misliš da ćeš u patikama biti brži od njega?
- Ne, važno mi je da budem brži od tebe!



Vuk pita svog sina mladog vuka:
- Gde si bio cijelu noć?
- Bio sam sa zekom Perom, zekom Igorom i zekom Markom.
- Nemoj ti meni 2 zeca, tri zeca!



Ujutru pita mala muha mamu muhu:
- Mama, šta ima za doručak?
- Riža sa govnima!
- Ne opet riža!



Idu dvije zmije sumom i jedna pita drugu:
Jesmo li mi otrovne?
Ne....
Hvala Bogu ugrizla sam se za jezik



Gdje spava zec od 100 kg?
Gdje hoce!!




<< Arhiva >>