Nije lako u starosti hehe..

04.04.2023.



Silovali babu, i na sudu pitaju je:
‘Bako šta vam je bilo najteže.
‘Kad mi digoše noge, a ono trunje iz opanaka sve u oči.



Pita baka, unuka: -Sine, kako se, biješe zove, onaj nijemac
što nam sakriva stvari po kući?
-Alchajmer, bako, Alchajmer – odgovori unuk !



Odbrojava sudija bokseru koji je u nockdown-u,
kad dovikuje baba iz publike:
– Neće taj ustati, znam ga ja iz autobusa!



Sjede baba i djeda i večeraju. Kaže baba:
- Što mi je nešto toplo oko srca.
A djeda će:- Pa naravno kad ti je sisa upala u juhu.



Djeda otišao kod doktora:
– Doktore, kupio sam slušni aparat!
– Odlično! A kako vam je žena?
– Ma jeftino! Samo 10 eura!



Razvode se djeda i baba u stotoj godini života.
Sudija ih čudno posmatra pa kaže:
- Dobro, nema problema, ali šta ste do sad čekali?!
Baba će: – Čekali da nam djeca pomru, da se ne sekiraju.



Hvali se djeda od 85 godina doktoru da mu je mlada žena trudna.
Ovaj ga potapše po ramenu i reče:
Da ti ja ispričam priču… Išao lovac šumom i naleti na medvjeda,
potegne za puškom i vidi da je greškom ponijeo kišobran. On uperi
kišobran u medvjeda i, gle čuda, kišobran opali i ubije medveda!
Djeda će:- To je nemoguće! Sigurno je neko
opalio iza njegovih leđa, a da on to nije primjetio.
– Upravo tako djeda, upravo tako… !!!




<< Arhiva >>