Crni,topli,Afrički hehe..

06.03.2023.



-Znas li ti sta je africki rulet?
- Kada ti ga pusi sest crnkinja, a ne znas koja je od njih ljudozder.



Huso i Haso se vratili sa safarija u Africi i hvalisaju se ulovom.
- Šta si ti, Huso, ulovio na safariju? - pita Haso.
- Dvije antilope, nosoroga i lava - odgovara Huso - A ti?
- Ja sam ulovio 3 papagaja, majmuna i osam plizova! - kaže Haso.
- Dobro, Haso, 3 papagaja i majmun - to kontam.
Ali šta ti je to, bolan, osam plizova? - čudi se Huso.
- Nemam ni ja pojma, moj jaro. To ti je nešto 'vako:
malo i crno, i stalno viče pliz! pliz! kad ga staneš ganjati!



Kako utjerati 10 Afrikanaca u auto?
Baciti im salamu unutra.



Sretne mali Etiopljanin Djeda Mraza, pa mu kaže:
- Djeda Mraze, Djeda Mraze... daj molim te jedan paketić,
nisam jeo ništa tri dana...
A Djeda Mraz će:
- Hohoho, ko ne jede nije dobar, a ko nije dobar - nema paketića!.



Zasto u Africi nema Medikamenta?
-zato jer se piju prije jela.



Kako se smiju ljudi u Etiopiji?
- kruhahahaha



Kaže mali sin crnac mami bjelkinji:
- Mama, mama, zašto sam ja crn, a ti bijela?
Na to će njemu mama:
- Ćuti sine, kakav je bila žurka, dobro je da ne laješ!




<< Arhiva >>