Vezano za sport hehe..

02.02.2023.



Koja je razlika između lopova i nogometaša?
"Lopov kaže: “Daj pare ili pucam!”, a nogometaš:
“Daj pare ili ne pucam!”



Muž i žena gledaju boks. Muž uzdahne:
Razočaran sam, sve se završilo za 4 minute.
Žena se osmjehnu pa kaže:
E sad znaš kako je meni.



Zašto nikad nije mogla biti održana utakmica između
Nizozemske i Kolumbije?
"Zato što bi Nizozemci popušili svu travu, a Kolumbijci
pošmrkali sve crte..."



Ivice, zašto ne želiš jesti špinat? Dat će ti snage za sutrašnju utakmicu!
Mama, što ti je? Zar hoćeš da igram pod dopingom!?



Na satu hrvatskoga profesorica pita Ivicu:
Ivice, reci mi što povezuje Krležu, Šenou, Gavrana i Kušana?
Hm, jesu li svi igrali u reprezentaciji?



Moja debela susjeda trenira atletiku.
Kako?
Preskače obroke.



Pita učiteljica Ivicu:
Ivice, voliš li tatu?
Ne volim, on me stalno tuče.
Pa voliš li mamu?
Ne volim i ona me tuče.
Voliš li brata?
Ne volim, i on me tuče.
Pa koga onda voliš?
Hajduk. On nikoga ne tuče!




<< Arhiva >>