Talibani hehe..

18.10.2022.



Ja sam mali Talibanac, Alah je moj bog,
osim tri il' četiri žene, nemam nikog svog.
Teško ih je opslužit, i mene je stid:
Sad kad nemrem više jebat, avionom ja u zid!



Kad su ubili Osamu Bin Ladena, prva stvar koju su
otkrili je poruka na mobilnom:
Ko se nije skrio, magarac bio! Ratko



Sreli se Bush i Bin Laden kratko prije napada na Ameriku.
Kaže Bush Bin Ladenu: "Ajd,dođi na kavu."
A Bin Laden će na to: "Ma dobro naletit ću!"



Šta je govorio Osama bin Laden kada dođe kući?
– Je l’ me neko tražio?



Stigao Bin Laden u pakao. Đavo mu kaže:
Ovdje ti je suđeno da ostaneš ali sve je puno, nemam mjesta viška
ali ipak poznajem neke ljude koji su bolji od tebe pa ćeš sam
izabrati s kim ćeš se mijenjati.
Đavo otvara jedna vrata i tu se nalazi Džordž Buš koji pliva,
pliva i čim se približi obali, ona se pomjeri dalje od njega.
Bin Laden kaže:
Eh ja ne mogu tako da plivam, neću s njim da se mijenjam – neka ostane tu!
Đavo otvara druga vrata a tu se nalazi Toni Bler koji tuca
kamenje ali što više tuca, sve više kamenja mu i donose.
Bin Laden kaže:
Eh slušaj, imam problem sa leđima, to nije za mene,
neka Bler ostane tu, neću da se mijenjam s njim.
Đavo otvara treća vrata a tu se nalazi Bil Klinton koji je
vezan za krevet a Monika Levinski leži na njemu i puši mu.
Tu Bin Laden kaže:
E to mi je dovoljno! Nek’ se mijenja sa mnom!
A Đavo kaže:
Ok! Monika, bježi odavde!!!



Koji je bio omiljen potez u šahu Osame Bin Ladena?
- Otvaranje pješakom na C4.



Kako se zove kći Bin Ladena?
"Kin Der Lada."




<< Arhiva >>