I nešto pili preko vikenda? hehe..

26.09.2022.



Tip dođe usred noći pijan kući, žena je već u krevetu,
ali još ne spava. Uzme stolicu i sjedne ispred njenog kreveta.
Na njeno pitanje: „Šta radiš?“,
on odgovori: – „Želim da sjedim u prvom redu kada počne cirkus.“



Došao pijanac u autobus i povratio na neku ženu,
a ona mu reče:“kakva ste vi svinja“,
a on joj reče:“pogledajte tek sebe.“



Dolazi čovjek iz kafane, mrtav pijan i onako obučen
legne u krevet, žena ga cimala, vukla, ništa.
Svuče ga ona i riješi da mu se osveti za svakodnevno
bančenje sa prijateljima, pa mu nabije kondom u guzicu.
Ujutru za doručkom vidi žena, on se smrkao, crn, pa ga pita:
„Hoćeš li večeras opet sa prijateljima u kafanu?“,
a on joj odgovori: „Nemam ja više prijatelje!“



Vrhunac pijanstva: na svadbi, dođe torta, a ti upitaš:
-Kome je rođendan?



Vraća se Mujo kasno noću mrtav pijan kući.
Fata ga dočekuje na vratima i odmah počinje da se dere:
– „Pijanico jedna alkoholičaru, sada li se dolazi kući i to pijan!“
Mujo će:- „Čekaj, polako da te nešto pitam?
Koliko puta sam te jebo ovog meseca?“
– „Četri puta,“ odgovori Fata.
– „A koliko puta sam se napio?“
– „Jednom.“
– „E pa zašto me ne zoveš jebačem, a ne pijanicom?“



Razgovaraju dva alkoholičara:
– Jesi li šta doručkovao?
– Ni kapi! – odgovara drugi.



Tip ulazi u kafanu i sa vrata vikne:
-Svi političari su kreteni!!
A jedan gost se diže i odgovori:
Hej, nemoj da vrijeđaš!
A ovaj će:
Što, ti si političar?
Ne, ja sam kreten.




<< Arhiva >>