Nigdje za vikend bez gaća hehe..

26.08.2022.



Poslije neke zajebancije,gleda Fata u
Mujinu nasmijanu facu i govori mu:
Joj Mujo jesi se iskesio,ko pička
na nove gaće...




koja je razlika između gaća u prije i danas?
u prije su se gaće morale trgat da bi se vidjela guzica,
a danas morš raširi guzicu da bi vidjeo gaće



Došao ciga kući sa posla i dere se:
- "Djeco danas mijenjate gaće!"
Djeca će na to:
- "Uuuuuuuuuraaaaaaaaaaa!"
A cigan kaže:
- "Ti sa njim, ti sa njim, ti sa njim..."



-Kako ćeš znati kako se oblače gaće?
-Žuto naprijed, a smeđe otraga.


Zezaju se unuci s djedom i stave mu Viagru u čaj. Ode djed na njivu i
poslije nekog vremena se vraća sav upišan.
Što je bilo, djede, što si upišan?
Stanem ja pišati, izvadim ga, vidim nije moj i vratim ga u gaće.



Mali Mujica je zivio u veoma sirotoj porodici, tako da je imao
samo jedne jedine gaće. Jednog dana nema Perice u skoli.
Sljedeci dan zabrinuta uciteljica pita Pericu sto nije dosao:
- "Uciteljice, ja sam vidio vase gace se suse na striku
pa sam skontao da nema skole..."



Uleti Mujo Fati u krevet u sitne sate,
te mazno kaže:
"Nemam gaće"
A Fata odgovori:
"Pusti me da spavam,
sutra ću ti oprati jedne."




<< Arhiva >>