Bračni-mračni hehe..

18.08.2022.



Pita muž ženu.
– Što bi ti voljela da sam ja?
– Kalendar!
– Je to kako bi me mogla gledati svaki dan?
– Nije, nego da te mijenjam svake godine!



U dva ujutro dok su muž i žena mirno spavali odjedanput
zazvoni telefon. Muž se protegne, dohvati telefonsku slušalicu i kaže:
– Halo? Ma, otkud da ja to znam? Nisam ja meteorolog ?
– i ljutit spusti slušalicu.
Žena ga potom upita:
– Tko je to bio, dragi?
A, muž će:
– Nemam pojma, neka budala je htjela znati da li je zrak čist !?



Zašto muškarci uglavnom misle, a žene uglavnom pričaju?
– Muškarci imaju dvije glave, a žene dva para usana?



Mladoženja pita svećenika koliko treba platiti za vjenčanje.
– Običaj je da se plati u proporciji s ljepotom mlade
– odgovori svećenik.
Mladoženja mu pruži 100 kuna. Pop se približi mladenki,
podigne joj veo da je pogleda i kaže mladoženji:
– Sačekajte da vam donesem kusur.



Svekar kaže zetu:
– Sad kad si se oženio, nadam se da više nećeš praviti gluposti.
– Neću, ovo je bila posljednja.



Muž kaže ženi prije odlaska na posao:
– Kad se obrijem, osjećam se 10 godina mlađi.
– E, nećeš se ti više brijati prije odlaska na posao.
– Nego kad?
– Uvečer prije spavanja.



Kakva je razlika između muškarca i parketa?
– Nikakva! Ako ih dobro posložiš, i po jednom i po
drugom možeš gaziti i do 30 godina!




<< Arhiva >>