Amore vikend vam želim hehe..

22.07.2022.



Sex je jedna od najvećih svjetskih zabluda.
Misliš da si na sedmom nebu, a u stvari si 2 cm od šupka.



Idu dvije casne sestre mracnom ulicom,
kad napadnu ih dva mladica i siluju.
1. casna: oprosti im boze neznaju sta rade!
2. casna: cuti, cuti boga ti, ovaj zna!



Skine se peder pred ogledalom pa se počne gledati…
Kad odjednom poče da mu se diže kita, a on će:
-„Ne, ne, to je naša guza, naša guza!“



Dolazi mladić kod oca svoje buduće i kaže:
-Gospodine, želio sam da Vas zamolim za pičku vase ćerke.
-Kakvo je to izražavanje, pa kaže se „ruku“.
-Rukom mi to radi svaki dan, ja bi da predem na pičku!



Grupi mačora dosadilo da sjede kod kuće i kaže im najstariji
-Ajmo napolje da nesto jebemo.
-A šta to znači da jebemo? pita najmlađi mačor
-Ajde sa nama pa ćeš da vidiš.
Izađu oni napolje, stoje na uglu, mački nigdje, veljaca mjesec, ladno…
smrznu se oni k’o pičke.
Poslije nekog vremena javlja se onaj najmladi:
-Ja mogu da jebem još samo pet minuta pa onda moram kući!



Žali se plavuša crnki: -Ovih dana me jako boli grlo.
Crnka:- Ja nemam tih problema, uvijek kada me boli
grlo ja svog muža oralno zadovoljim i prođe me.
Sutradan plavuša: -Savijet ti je bio odličan,
grlo me više ne boli, tvoj muž nije mogao da
vjeruje da je to bila tvoja ideja.



Mujo vodi ljubav sa ženom svog jarana Hase.
Odjednom zvoni mobilni, javlja se ona, a Mujo će nakon razgovora:
-Ko je zvao?
-Haso je zvao, kaže da je s tobom na kuglanju!




<< Arhiva >>