Vau,Vau hehe..

14.07.2022.



Čovjek uđe u bar, stane za šank i naruči
dupli pelinkovac. Pijući pomalo svoje piće šete pogledom po baru.
Za jednim stolom primijeti neobičnu situaciju: 3 čovjeka i jedan
pas igraju poker. To u potpunosti privuče njegovu pažnju i na kraju
odluči da se približi stolu. Gleda samo psa. Ovaj igrao potpuno
normalno; zove, podiže ulog, odustaje. U roku od 15 minuta dva
puta je i pobijedio. Čovjek se obrati igraču koji mu je bio najbliži:
- U životu nisam vidio ovako inteligentnog psa.
- Vi kažete inteligentan pas. Ma kakva inteligencija; svaku puta
kada ima dobro ruku maše repom.



Dvojica prijatelja, velikih ljubitelja pasa:
- Imao sam jednog vrlo oštrog psa; sve je napadao i grizao.
Na kraju nisam više znao što da radim s njim i poslao sam
ga u jedan centar za preodgoj pasa.
- I da li je to služilo nečemu?
- Kako da ne. Sada prije nego ugrize nekoga stavi salvetu oko vrata.



Jedan čovjek se jada kolegi na poslu:
- Izgubio mi se moj pas i ne znam što da radim.
- Daj oglas u novine!
- I na to sam mislio, ali on ne zna čitati.



Jedan čovjek šeta po ulici. Prolazi kraj jednog dvorišta u kojem
ugleda jednog mladića i psa kako sjede za stolom u debeloj
hladovini i igraju šah. Vrlo neuobičajeni prizor; čovjek se zaustavi i
gleda partiju. Nakon 10 minuta pas matira mladića.
Čovjek se ne može suzdržati:
- Mladiću, imate najinteligentnijeg psa kojeg sam ikada vidio.
- On inteligentan, ma dajte... Ovo je prvi puta da je uspio pobijediti.



Uče mama i tata svoje dijete pričati:
Kako se kaže mačka?
Mjau,mjau! - odgovori dijete.
Bravo, a kako se kaže pas?
Vau,vau.
Super, a kako se kaže miš?
Klik,klik.



Dva susjeda razgovaraju o svojim psima:
Moj pas je fenomenalan! Prošao je tako dobru dresuru
da mi svako jutro donosi novine.
Ne vidim u tome ništa posebno, to radi i moj.
Da, ali ja nemam pretplatu za novine.



Blago psima! Oni najboljeg prijatelja ne
moraju da biraju medju ljudima.




<< Arhiva >>