Lagano u novi tjedan hehe..

11.07.2022.



Muž:
Draga, odoh ja na službeni put. Molim te, pazi dobro na dijete.
Žena:
U redu, a ti pazi da ne dobiješ dijete!



Razgovaraju Mujo i Haso. Mujo će:
Baš će ova kiša dobro doći zemlji, sve će iz nje oživjeti.
Ne daj Bože!
Zašto
Ma, tri sam žene sahranio.



Majstore, koliko košta nova kočnica?
Oko 200 eura.
Ništa onda, samo mi pojačaj sirenu malo.



U bolnici...
Uzrok smrti je Covid - 19. - govori doktor udovici.
Ali doktore, moj muž je umro od infarkta.
A koji je razlog infarktu? - pita doktor nju.
Puno se nervirao.
A zašto se toliko nervirao?
Izgubio je posao!
A zašto je izgubio posao?
Pa zbog Covida.
A što sam ja napisao?



Došla Fata roditi sedmi put pa ju doktor pita:
Opet vi? Pa zar vaš muž ne koristi nikakvu zaštitu?
Fata će:
Koristi on moj doktore, ali nisu svi pažljivi kao on!



Halo, dobar dan gospođo. Zovemo vas iz bolnice.
Vašeg supruga je udario grom.
Zar vani pada kiša?
Da.
Jaoo, nisam pokupila veš sa štrika!



Mujo sjedi u kafiću, zove ga Fata i zadere se:
Rekla sam 2 piva i do 11 kući.
A Mujo odgovara:
A ja mislio 11 piva i do 2 kući.




<< Arhiva >>