Gledate li previše TV hehe..

07.07.2022.



Dođe plavuša u posjetu drugoj plavuši i ono
vidi ona sjedi na televizoru pa je upita:
-Je li Zorka, što sjediš na televizoru?
Na to će ova druga:
-Pa uvijek sam željela da vidim kakav je osećaj biti na TV-u!



Svako vece susjeda dolazi kod susjede da gleda tv program.
I sutredan vidi susjeda u dvoristu pa ga upita:
- "Susjed, sto ce veceras biti na televizoru."
- "Samo tren da pogledam", kaze susjed, udje u kucu i
poslije trena vrati se i kaze susjedi:
- "veceras je vaza sa cvijecem na televizoru."



Zašto Mujo ima šibice pokraj TV-a? Da ga upali.
Zašto ima nož kraj televizora? Da izoštri sliku.
Zašto ima televizor na televizoru? Da gleda Slikom na sliku.
Zašto ima lopatu ispred televizora? Da iskopa kanal.



Haso u prodavnici televizora.
Gospodine imate li televitora u boji?
Imamo reče trgovac.
Dobro kaže Haso,dajte mi jedan plavi.



Najbolji TV je žena. Naprijed 2 dugmeta, nazad je zvučnik,
a u sredini ekran. Mjesečno emisija u boji.
Ako to slučajno izostane, onda je neko jebav'o po televizoru!



Fata se uvalila pred televizor, kad nakon par minuta do nje sjedne Mujo,
uzme daljinski i prebaci na utakmicu.
Bijesna Fata ustoboči se pred njim i reče:
- Bolan, dosta m' je tvog terora s fudbalom ... biraj - ja ili fudbal!!
Mujo je pomakne da bolje vidi ekran i odgovori odsutno:
- Dobro je, bona, razmisli'ću pa ć' ti reć' za jedno sat i po ...

Oprez 18+ hehe i molimo dame da ne pretjeruju:


Tata, kad si bio mali jeste li imali u kući TV i daljinski upravljač?
Jesmo sine!
I, kako je izgledao?
Sine, ja sam bio daljinski upravljač.




<< Arhiva >>