Vaša omiljena torta hehe..

06.07.2022.



Perica uzurbano ulazi u kucu i krece
da jede tortu sa stola.
Majka mu kaze:
- Lakse malo, misli i na brata!
- Sve vrijeme mislim na njega - odgovara
Perica, zato ovako i zurim...



Shvatićeš da si star kada svjećice na torti
budu skuplje od same torte.



Za sto sluzi torta na ciganjskoj svadbi?
- Da muhe ne idu na mladu



Mlada žena ulazi u slastičarnicu i pita:
Imate li neku tortu koja je malo zagorila s jedne strane?
Pobogu, šta će vam to?!
Željela bih da moj muž povjeruje da sam je sama napravila.



Stručnjak za zdravu hranu drži predavanje:
Ono što većina ljudi nepromišljeno trpa u želudac
skraćuje nam život i uništava zdravlje. Nedovoljno pečeno
meso je strašno opasno. Coca cola i slična pića uništavaju želudac.
Kineska hrana sadrži mnogo MSG-a.
A tek šta da kažemo o vodi za piće ...?
Međutim, znate li koja je najstrašnija hrana koju neko može pojesti,
a opet je većina od nas barem jednom u životu jede,
ne znajući da će im to zagorčati čitav život?
Javlja se jedan stariji gospodin:
Svadbena torta?



Mujo dočekao prvi rođendan u braku s Fatom, pa mu ona odluči
napraviti tortu, prvu u životu. Ispeče je ona i donese na stol,
pa stavi komad Muji na tanjur. Mujo sumnjičavo zagleda tortu,
zagrize jedan zalogaj i upita Fatu:
- Fato, bona, šta s' stav'la sve u ovu tortu?
Fata se uzruja:
- Šta me to pitaš, šta t' briga?!
Mujo slegne ramenima:
- Pa kad me pitaju na Hitnoj šta sam jeo...



Mujo dolazi u slastičarnicu kupiti tortu za Fatin rođendan,
pa ga prodavačica upita:
– Koliko ukrasnih svjećica da stavimo?
Mujo slegne ramenima:
– Tri’es’ pet, k’o i uvijek…




<< Arhiva >>