Lagano za Praznik Rada hehe..

29.04.2022.



Sjede Mujo i Haso u kafiću i razgovaraju o tome
kako bi bilo dobro otići na more par dana na odmor.
Haso se lupi po čelu i reče;
Mujo bolan, skoro će prvi maj, mogli bi tada, imamo dva dana slobodno!
Mujo klimne glavom i odgovori:
Dobra ideja Haso, mogli bi.
Haso se namršti, zamisli i upita Muju:
Znaš li kad pada prvi maj ove godine?
Mujo otpije gutljaj piva i odgovori kao iz topa:
Ne znam točno, negdje petog, šestog...



- Zašto crnogorci ne slave prvi maj?
- Zato što je praznik rada!



tatus na Facebooku:
Za Prvi maj bit će lijepo vrijeme
1.200.000.000.000. krpelja likes this....



Fata sišla na jutarnju kavu, a Mujo ugleda neka slova na njezinim
nogama pa je upita:
- Fato, bona, š'a s' to napisala na noge?
Fata digne haljinu, a na jednoj nozi piše Nova godina, a na drugoj 1. maj.
Mujo zbunjeno pročita:
- Dobro, de, š'a t' to znači?
Fata uzdahne:
- Pa da svratiš malo međ' nji'a između praznika...



Pita jedno jagnje drugo:
- Gdje ćeš ti za Prvi maj?



Muž mi se napio za prvi maj i pred cijelim društvom
pričao šta mi radi sve u krevetu i šta ja volim.
Od tada mi se nabacuju svi njegovi drugovi.
Kako me je samo osramotio!



Umro Papa i došao u Raj. I bilo mu je tamo vrlo lijepo.
No kad je prvi dan došao po ručak Isus mu da topli sendvič.
Ajde dobro, kaže Papa. No sve mu pogled pada dole u Pakao
gdje se ekipa očito dobro zabavlja uz roštiljadu.
Sutradan opet Papa traži ručak, a Isus će opet topli sendvič.
A u Paklu opet roštiljada... I tako pet dana, on topli, a roštilj u paklu.
Dođe to njemu preko glave pa ode on Isusu: -Isuse, kako to, mi svaki
dan po topli, a oni dole stalno roštiljaju!?
Isus će:- A što bi ti htio? Ne da mi se praviti ručak za nas dvojicu...




<< Arhiva >>