Djeco naša hehe..

26.04.2022.



Pita učiteljica Pericu:
- Perice koga više slušaš, mamu ili tatu?
- Pa naravno Mamu!
- što mamu? - pita učiteljica.
- Ona najviše priča!



Ivica se hvali Perici:
- Ja sam bio tako pametno djete da sam prohodao sa 10 mjeseci!
Perica:
- Ja sam bio pametniji, mene su nosili do druge godine!



Upitala učiteljica Pericu:
- Kako se zove proces kada se narod pobuni?
Na to će Perica:
- Menstruacija!
- Kako menstruacija, valjda revolucija?!
A Perica odgovara:
- Pa isto neko krvoproliće!



Trudna učiteljica pita malog Pericu:
- Šta misliš Perice da li u stomaku imam muško ili žensko djete?
Perica se sagne ispod klupe, ispravi se i kaže:
- muško!
- Otkud znaš Perice?
- Pa vidio sam mu bradu!



Pita Perica tatu
-Tata, mogu li da te pitam 2 pitanja?
-Može, ali samo jedno.
-Da li ćeš mi povisiti džeparac i zašto nećeš?



Nađe baba Peričine kondome pa mu kaže:
- E sinko, u moje vrijeme nije bilo ništa prije braka.
Gleda je Perica i kaže:
- Daj baba, udala si se sa 14!



Došo mali Perica do Mame i kaže joj:
- mama, moram hitno da pojedem puding!
- Puding? Što, ne razumem.
- doktor mi prepisao puding!
- Ma nemoj, koji doktor?
- Dr. Otker!




<< Arhiva >>