ženska posla hehe..

14.04.2022.



Jedna žena traži nešto po dnevnom boravku.
Nakon pola sata, vidljivo nervozna, obraća se svom suprugu koji čita novine:
- Dragi, da li si vidio moju knjigu?
- Koji je naslov?
- "Kako doživjeti stotu"
- Ah da, sada se sjećam. Jučer sam je bacio u smeće.
- Ali zašto?
- Tvoja mater ju je počela čitat .



Zašto ženski nogomet nije tako popularan.
- Zato što je teško naći žene koje mogu podnijeti da
su isto obučene kao druge.



- Doktore ne znam sta da radim? Muz od mene u krevetu
trazi da se ponasam kao kurva...
- Naplati mu!



Normalno odjevena žena, srednjih godina, stoji ispred neke srednje
škole sa dugokosom ženom, obučenom u uske teksas traperice i
kožnu jaknu. Posmatraju one u školskom dvorištu učenicu sa dugom,
neurednom frizurom u duginim bojama i sa raznim pirsinzima na licu.
Starija gospođa reče ovoj drugoj:
O bože, kako izgleda ova današnja mladež. Da li znate čija je ona kćerka?
To je moj sin!
Oprostite, nisam znala da ste mu vi majka!
I nisam, ja sam mu otac!



Jedva nekako udade majka kcer i poslije par dana cuju se telefonom.
- "Kako ti je kceri?", pita mater. - "Pa ne znam sta da ti kazem, ja bih
najradje da se kuci vratim. Ovaj moj dere samo u guzu, ja to ne
mogu izdrzati."
Mater: - "De kceri strpi se malo, proce to njega, sigurno to je tako
kod mladih hoce sve da probaju, znas kako se tesko danas se udati.
" I tako ubjedi je mater da ostane. Poslije 10-ak dana pojavi se kcer kod
matere na vratima, a mati sva iznenadjena upita. - "Sta je sad bilo?"
- "Pa znas mati on opet samo u guzu ja to nemogu trpit ostajem
ovdje i gotovo." Mati je proba ubjediti da se vrati ali ne ide nikako.
- "Znas ti mati da je kod mene prije braka supak bio ko 2 KUNE,
a sad je ko 5 KUNA!"
Mati: - "ZNAM KCERI AL NE MOZES SAD ZBOG 3 KUNE DA UNISTIS BRAK!"



Naljutila se žena na svog muža i govori mu: Gotovo, kad ti neznaš
cijenit moj rad onda ima sve da platiš. Dakle, pranje veša 20 eura,
kuhanje 50, peglanje 30, čišćenje 25 i tako redom nabrajala za svaki
posao koliko će joj morati platit. Legli uveče da spavaju kad će on:
Hajde bona da se malo seksamo. Može ali će te koštati 100 eura…
Ih, ja imam samo 50 naljutio se on i okrenuo joj leđa. U jedno doba
noći čuje neko tumara po sobi, upalio svetlo kad ono žena pretura
po torbici. Što to radiš u ovo doba noći ?? Ma tražim 50 eura da ti pozajmim....


Četiri čuda kod žena: - navlaže se bez vode
-daju mlijeko bez da pasu travu
-krvare bez da se porežu
-govore sranja bez da ih itko išta pita




<< Arhiva >>