Na selu nismo bili dugo hehe.

05.04.2022.



Voze se Mujo i Fata kroz selo, kad Mujo
ugleda ovna i ovcu, pa reče:
– Fato jel ti ono rodbina?
Kaže Fata:
Voze se Mujo i Fata kroz selo, kad Mujo ugleda ovna i ovcu, pa reče:
– Fato jel ti ono rodbina?
Kaže Fata:
– Jeste, svekar i svekrva.



Došla unuka kod bake na selo, došlo vrijeme ručka i pita baka unuku:
– “Reci baki, kaj bi ti jela?”
Unuka:
– “Bako ja bi pomfri”
Baka ne zna što je to pomfri i ode se raspitati po selu,
susjeda joj veli što je pomfri, i baka napravi pomfri.
Pita ona unuku što će još jesti uz pomfri.
Veli unuka kečap. Baka pita što joj je pak sad taj kečap.
Unuka:
– “Ma znaš ono za pizzu”.
Baka čudno gleda i veli:
– “Dete drago za pomfri sam išla po selu pitat,
ali kurca ti ne bum išla tražit”.



Poveo djed unuku na izlet pa idući šumom naiđoše na proplanak,
a na njemu parkiran bijesni Mercedes.
Djede, djede gledaj auto! Idem ga pogledati izbliza.
Ne idi tamo! Nemaš što vidjeti, auto k’o auto!
Ipak, unuka se istrgne djedu iz ruke i potrči prema automobilu .
Za nekoliko minuta vraća se:
Baš onako kako si rekao dida. Kupili su auto, a ni za gaće nemaju.



Pop obavio sahranu na selu i napio se na daći.
Vraća se kući i policija primjeti kako auto krivuda putem.
Zaustave ga, kad ono pop. Vide oni da je pijan, pa mu kažu ajde pope,
mi idemo naprijed a ti polako nas prati.
Na to će pop:
Sine, koga ja pratim, taj se ne vraća!!!



Ivica bio na selu pa ga učiteljica upita da kaže cijelom razredu što je vidio:
- Vidio sam puno gusaka, pataka, gicu, pa puno kokoši i jednog bolesnog pijetla.
- Kako znaš da je bio bolestan?
- Pa stalno su ga kokoške morale nositi na leđima.



Mladi liječnik dođe raditi na selo kako bi zamijenio starog liječnika
pred mirovinom. Stari liječnik predloži mladome zajedničke kućne
posjete kako bi se ovaj upoznao s mještanima. U prvoj kući je mladi
liječnik pozorno slušao kako stari liječnik i sredovječna gospođa
raspravljaju o vremenu, o unucima i najnovijim crkvenim novinama.
Nakon nekog vremena stari liječnik upita gospođu kako se osjeća.
Ona odgovori kako ima lagane bolove u trbuhu. Liječnik na to odvrati
kako je sigurno pretjerala sa svježim voćem te da bi trebala smanjiti
jedenje voća te vidjeti hoće li joj to pomoći. Nakon izlaska iz kuće
mladi liječnik priupita staroga kako je tako brzo postavio dijagnozu
bez da je uopće pregledao ženu. " Nisam je ni morao pregledati.
Sigurno si primijetio da sam ispustio stetoskop na pod. Kad sam se
sagnuo uzati ga pogledao sam uokolo i opazio dvadesetak kora od
banane u kanti za otpatke. To je moralo uzrokovati nekakve smetnje."
Zadivljeni novak upita starog liječnika može li on pokušati postaviti
dijagnozu u slijedećoj kući i ovaj pristane. U slijedećoj kući
živjela starija udovica. Nakon par minuta razgovora o vremenu,
unucima i novim crkvenim novinama, mladi liječnik upita udovicu
kako se osjeća u zadnje vrijeme. Ona odgovori da je vrlo umorna i
da nema energije kao nekad. Mladi liječnik nakon toga reče kako se
ona sigurno preopteretila radom za crkvu te bi bilo dobro da se
malo odmori od toga. Kad su izašli iz kuće stari liječnik reče kako je
dijagnoza vjerojatno točna, ali ga zanima kako je mladi došao do toga.
" Baš kao vi, ispustio sam stetoskop na pod. Kad sam se sagnuo uzeti
ga pogledao sam uokolo i ugledao svećenika kako se skriva ispod kreveta."



Mali Ivica je sa školom bio na izletu na selu.
Kad su prolazili pokraj krave učiteljica ga upita:
"Ivice, zasto krava tužno gleda?"
A Ivica odgovori:
"E moja učiteljice, kad bi vas svaki dan vukli za cice,
a samo jedanput godišnje jebavali i vi bi tužno gledali."




<< Arhiva >>