Volite li ići u kupovinu hehe..

04.04.2022.



Bio Crnogorac na privremenom radu u Americi,
i tamo naravno zaradio mnogo novca, i odluci da ispuni sebi
dugogodisnju zelju. Unajmi on crnca i jednu kurvu. Crnac treba da
ga dize i spusta a on da jebe, i tako ti crnogorac dva sata.
Iznemogli crnac ce Crnogorcu:
- "Ej brate ja, sam se umorio."
Odgovara mu Crnogorac:
- "Od cega jadan, jebes li ti ili ja."



Zna li itko što je suprotno od smijeha ?
-Znam ja učiteljice, seks.
-Kako to misliš seks Perice?
-Pa smijeh je ha,ha,ha, a seks je ah,ah,ah. ,



Na nekoj glamuroznoj proslavi na kome prisustvuju najbogatiji
tajkuni i najpoznatiji političari,TV ekipa želi da napravi prilog o
prostituciji u džet-set svijetu.Priđoše oni nekoj
zgodnoj plavuši i novinar je upita:
- "Da li ste vi prostitutka?"
- "Ne,ja sam manekenka!"
On priđe drugoj drugoj djevojci,vitkoj crnki:
- "Da li ste vi prostitutka?"
- "Ne,ja sam manekenka!"
Sve se isto ponovi sa još desetak djevojaka kad napokon:
- "Da li ste vi prostitutka?"
- "Da,ja sam prostitutka!"
- "Recite mi,da li ima posla?"
- "Bilo bi,ali ne može se na red doći od ovih manekenki!"



Poslije 20 godina sexa u mraku, žena saznaje
da ju muž zadovoljavao vibratorom:
- Objasni mi taj vibrator, kretenu!
- Objasni ti meni djecu, kučko!



On: Skini se.
Ona: Neću.
On: Skini se.
Ona: Neću .
On: Ok, izađi iz BMW-a.
Ona: Evo skidam se, crko dabogda.



Ide Fata ulicom.
Zaustavi je susjeda i pita: "Gdje ćeš ,ba , Fato?"
Fata : "Idem na seminar!"
Susjeda: "A šta ti je, bona, to seminar?"
Fata: "Ne znam ni ja, ali sam za svaki slučaj oprala pičku".



Decko: Hoces da se smuvamo?
Devojka: Hocu kurac!
Decko:pa jos bolje.






<< Arhiva >>