Negdje izaći za vikend hehe..

01.04.2022.



Nagovorio Mujo Fatu da izađu na spoj,
pa poslije šetnje čaršijom svrate kod njega na još jedno piće.
Natočio Mujo rakijice, popili oni, pa Mujo krene hvatati Fatu,
a ona mu zvizne šamarčinu:
–Bježi, bolan budalo jedna, pa nisam ti ja laka ženska da padam n
a leđa od jednog pića!
Mujo smušeno upita:
–Pa dobro, šta ćemo sad?
Fata slegne ramenima:
Nagovorio Mujo Fatu da izađu na spoj, pa poslije šetnje čaršijom
svrate kod njega na još jedno piće.
Natočio Mujo rakijice, popili oni, pa Mujo krene hvatati Fatu,
a ona mu zvizne šamarčinu:
–Bježi, bolan budalo jedna, pa nisam ti ja laka ženska da
padam na leđa od jednog pića!
Mujo smušeno upita:
–Pa dobro, šta ćemo sad?
Fata slegne ramenima:
–Pa natoči još jednom…



Kaže Mujo Fati:
– Pozvao sam Hasu na večeru.
Fata poludi i drekne:
– Molim?! Kuća je u neredu! Nema ničeg u frižideru,
nisam ništa oprala, tanjuri su već tjedan dana prljavi,
spavaća soba je u rasulu, ne kuha mi se za gosta!
– Ma znam sve to nego budala hoće da se ženi
pa da mu pokažem kako je u braku…



– “Draga mama mi smo dobro. Bili smo u nedjelju u Doboju na vašaru i
kad smo krenuli kući, naišli neki mangupi, mene silovali, a Muju pretukli.”
Piše Fata mami za tjedan dana:
– “Draga mama, mi smo dobro. Bili u nedjelju u Zenici na vašaru i
kad smo krenuli kući, naišli neki mangupi, mene silovali, a Muju opet pretukli.”
Za još tjedan dana:
“Draga mama mi smo dobro. U nedjelju će u Tesliću vašar.
Ja bih išla, al Mujo se nećka…”



Vjenčali se Mujo i Fata i sad prve bračne noći Mujo sad uzbuđen,
ali se Fata zaključala u sobu i ne želi mu otvoriti.
Molio Mujo da mu otvori, preklinjao, ali ništa. Fata ne otvara.
Ujutro izlazi Fata, a Mujo će:
Pa bona Fato, to nam je prva bračna noć, trebali smo se maziti,
ljubiti, a ti zaključala vrata.
Fata:
Ma pusti ti to Mujo, ja sam se udala da pošteno živim,
seksa mi je preko glave.



Izveo Mujo Fatu prvi puta na službenu večeru, a kako je Fata bila sa sela,
Mujo se preplašio da će ga izblamirati, pa ju poduči nekim osnovama bontona:
- Fato, bona, ako moraš ić' pišat', moraš reć': Oprostite, vraćam se za
pet minuta, jel' jasno? Fata klimne glavom i oni uđu u restoran. Večera
prolazi u redu, kad Fatu odjednom stisne. Sjeti se ona što joj je
Mujo rekao pa se digne i kaže:
- Oprostite, vraćam se za pet minuta. Mujo se ponosno nasmija,
kad se Fata okrene i doda:
- Ako me nema deset minuta, znate da serem..



Mujo izveo Fatu u šetnju čaršijom, a ova se odmah zalijepi za prvi izlog i uzdahne:
- Mujo, bolan, vid' ove štikle kako su dobre...
Mujo pogleda, a cijena - 300 maraka. Padne mu mrak na oči pa upita Fatu:
- Fato, bona, jel' znaš ti šta se nosi ove god'ne?
Fata zbunjeno odgovori:
- Šta?
Mujo se istrese:
- Nos' se u pizdu mater'nu!



Mujo izveo Fatu na čaršiju, pa nakon nekog vremena
ona ispali prezirnim glasom:
- Vid' one p'jandure...
Mujo ugleda tipa kako tetura cestom i upita:
- Šta, znaš ga?
Fata klimne:
- Jašta... zaprosio me pred deset god'na, al' sam ga odbila!
Mujo uzdahne:
- E sretnika, još slavi!




<< Arhiva >>