Miran vikend svima hehe...

25.02.2022.



Razgovaraju Mujo i Haso. Mujo će:
Baš će ova kiša dobro doći zemlji, sve će iz nje oživjeti.
Ne daj Bože!
Zašto Mujo?
Ma, tri sam žene sahranio.



Zamolila me žena da joj pomognem u kuhinji.
Rekla mi je da premažem kiflice jajima.
I?
"I od tada mi zabranjen ulazak u kuhinju!



Ne ljutiš se?
Ne!
Dobro!
Dobro, kako misliš dobro? Što je tu dobro?
Ako sam rekla ne ljutim se, ne ljutim se!
Što ti meni imaš govoriti dobro???



Pita Zagorac neku žensku na Facebooku:
Kaj imaš na sebi?!
Samo donje rublje!
Hmm, a nekakav grunt ili tak nekaj?



Razgovaraju muž i žena nakon ručka:
Draga moja, gdje si pronašla ovaj odličan
recept za pripremanje gljiva?
U jednom kriminalističkom romanu.



Susreli se bivši prijatelji iz mladosti na cesti i tako kroz
razgovor dođu i do teme djece:
Kako ti se zove kći?
Mi ju zovemo bumerang. Tri puta smo ju udavali,
a ona se svaki put vrati.



Razgovaraju dva prijatelja za šankom:
Stari, što ćeš popiti? Ja častim.
Zar ti je danas rođendan?
Ma ne, žena mi je jučer pobjegla s najboljim prijateljem Nikolom.
Ma od kad je tebi Nikola najbolji prijatelj?
Od jučer.




<< Arhiva >>