Lijep vikend svima hehe.

11.02.2022.



Napadnem muža što nema ni jedan od sedam
znakova da je zaljubljen u mene,
a on mi nabroji deset znakova da ga varam, rekoh:
-Bože, pa nije valjda da i ti vjeruješ u ta sranja?!



Pa dobro Fato, da li je moguće da si toliko gluva?
Ma ko je glup, kretenu jedan?



Fata zove komšinicu preko plota:
-može li oklagija na pola sata?
A, ova će:
-Ne može,komšinice , ... i ja čekam muža!



Pričaju dve glumice:
-Imam veliki problem. Večeras idem prvi put sa novim ljubavnikom
na sastanak, pa ne znam šta da kažem mužu - žali se jedna!
Druga će:
-Pa, ... kaži mu istinu - ideš na probu!



Muž se žali ženi:
-Onaj naš balavac, opet mi je uzimao novac iz novčanika!
-Kako znaš da je on, možda sam ja?
-Ma nisi ti, on ipak nešto i ostavi ...



Mužu je stiglo pismo, ali ne smije da ga pokaže ženi.
-Vidim da te je pismo prilično zabrinulo, dragi.
Reci mi o čemu se radi. Ja sam tvoja supruga i tu sam da ti
pomognem u nevolji. Tvoji problemi su i moji problemi,
sve treba da rješavamo zajednički,
da djelimo dobro i zlo, mi smo kao jedno ...
-Pa dobro, ... piše nam ljubavnica da smo postali otac!



Na kasi, u nekoj trgovini:
Koliko treba da platimo?
-2.316,00 kuna..
-Uh, možete li odbiti ono što je moja žena kupila?
-Naravno, samo trenutak ... Vaš račun iznosi 132,00 kune.




<< Arhiva >>