Posvetimo vikend plavušama hehe....

22.10.2021.



Pričaju dvije plavuše:
- I sad reci mi što ja njemu da kažem?
- pa reci mu istinu!
- kakvu istinu?
- otkud znam, smisli nešto!



Dolazi plavuša u apoteku traži lijek a apotekarka je pita:
- Da li da Vam napišem na kutiji kako se pije lijek?
- Ma ne treba, kaže plavuša, znam kako treba.
Stavim ga u usta i progutam!



Plavuša odvezla auto kod majstora i pita ga
što je sa autom a on joj kaže:
- U pitanju je kratak spoj!
- Jao zar ne možete da ga produžite?



Zašto plavuša liže sat?
- čula je da tik tak osvježava dah.



U prometu viče čovjek na plavušu iz kola:
- Ko ti dade volan?!
Plavuša mu odgovara:
- Ne znam, došao je uz auto!



Pričaju dvije plavuše i nije prošlo mnogo dotaknu se teme sexa:
- Ja sam izgubila nevinost sa 12! Kaže prva.
- Dvanaest?! Ja samo sa trojicom.



Plavuša zove telefonom radio postaju i
biva uključena u radio program:
- Željela bih da pozdravim svoje roditelje,
a posebno Mamu i Tatu!




<< Arhiva >>