Današnje djevojke hehe..

29.10.2020.



20 izjava savršene djevojke:

Sve ću progutati... I obožavam okus.
Jesi li siguran da si dovoljno popio?
Dosadno mi je. Idemo obrijati moju macu!
Ne bi li trebao biti u birtiji s kolegama?
Super si se isprdio, daj opet!
Odlučila sam prestati nositi odjeću po kući.
Tako si seksi kad si mamuran.
Radije bih igrala playstation nego išla u kupovinu.
Uzmimo pretplatu na private gold!
Bi li volio vidjeti snimku mene kako ližem kolegici?
Bi li me za promjenu večeras mogao maznuti u guzu?
Obožavam nogomet, vodi me na utakmicu!
Radije ti vozi, bolji si vozač od mene.
Osim toga, svi znaju da žene ne znaju voziti.
Žene nisu trebale dobiti pravo glasa, bolje nam je u kuhinji.
Veliki motor je bolji od auta.
Baš me briga što mi dupe izgleda veliko u ovim hlačama, idemo se napiti.
Dugo nismo izašli s tvojim frendovima, ajmo u pivnicu.
Zašto se ne možeš malo opustiti i cimnuti koju votku sa mnom?
Znam da kasniš na posao, ali daj mi da ti popušim još samo jedanput.
Ciljaj gdje ti paše, sperma je dobra za kožu.



Djevojka zove dečka:
Halo?
Halo dušo, što ti je?
Znaš ti dobro što mi je. Sad me zvala Marijana, kaže da se
vidjela sa Irenom koja se čula sa Danijelom i ona je rekla da je
Jasna čula od Sanje koja je pila kavu sa Sofijom i Marijom
da je Svjetlana čula od Aleksandre koja je pijana ispričala
Tanji i Ivani da si ti samnom samo iz zezancije.
Gotovo je dragi, prekidamo!



Pitaju Muju:
- "Koje djevojke više voliš, one što puno pričaju ili one druge?"
- "Koje druge?!"



SMS devojke i momka:
- Ćao! Šta radiš danas?- Leđa i noge!



Kakve košarkaši imaju djevojke?
– Do jaja!



Mujo: Vidi Haso bolan kako dobrih ženskih ima u ovom katalogu.
Haso: A vidi cijena bolan. Nisu ni skupe.
Mujo: Ma ja bih jednu naručio...
Haso: Ma naruči dvije, i meni jednu.
Prošlo tjedan dana i Haso pita Muju: Bolan Mujo jesu li stigle one ženske
što smo ih narucili iz kataloga?
Mujo: Ne brini bolan, stigle su im stvari, za koji dan će sigurno i one.



Sretnu se Mujo i Haso i Haso pita:
- Au, bolan Mujo kaka ti je to masnica pod okom?
-Kuku, ništa me ne pitaj jarane, potuko sam se zbog djevojke.
- Jel’, a s kim?
- Sa ženom.




<< Arhiva >>