Pazi što radiš Doktore hehe

19.10.2020.

Znaci kad ovo budete danas citali ja cu vec
vjerovatno biti pod narkosom i vjerovatno vec operisan.
Nadam se da ce sve proci ok..Vec par puta su mi otkazivali
radi korone i prednosti tih bolesnika,ali eto sada sam dosao na red..
Nije nista opasno,bruh desno,bar mislim da nije opasno..hehe
Nadam se da ce sve biti ok i da cemo uskoro nastaviti sa
humorom hehe...drzite mi fige..
a da kolege na poslu su pitale da li sam kakav testament
ostavio za njih pa evo;
Kuni ostavljam par boca vina i rakijice..i slatkise
(Stednja ladica u kuhinji) hehe
Miha nek se pobrine za kiju neki dinar ce vec dobiti,i radne
cipele ti sve zivo utrapis,,,hehe
Eminu 15 kutija cigareta pal mala crvenog,
Goranu polovni frizeder,eno ga u podrumu,posluziti ce mu
dok dodje njegov specijalni americki,
Mladenu ima kupona za Pizeriju i Mc Donald 50% popusta hehe
vrijedi do kraja ovog mjeseca..hehe
Zeljko nek ne narucuje radnu robu one troje radne hlace i radne
jakne sto imam mislim da ce mu pasati..




Dolaze kod doktora mlada, zgodna
djevojka i s njom jedna sva naborana starica.
– Skinite se – reče doktor djevojci.
– Oprostite! – reče starica – Mi smo došli zbog mene.
– Pa dobro. Onda isplazite jezik.



Radi neki električar u bolnici i nešto mu ne ide pa psuje,
naiđe doktor, čuo to, pa upita:
– Šta je majstore, opet si zabrljao nešto?
Odbrusi majstor:
– Ja kad nešto zabrljam ja to i popravim, ti kad nešto
zabrljaš zatrpaš zemljom.



Sestra:
– Doktore, simulant iz sobe 110 je umro!
Doktor:
– E sad je stvarno pretjerao!!



Doktor će pacijentu:
– Bio si u toj novoj privatnoj liječničkoj ordinaciji?
– Da.
– I, što je rekao doktor?
– 200 eura!
– Ma ne mislim na to, nego što imaš?
– 50 eura!
-Ej, ne zezaj se, ozbiljno te pitam. Što ti fali?
– 150 eura!



Pacijent leži na operacionom stolu... Dobio je, doduše,
potrebnu anesteziju, ali ne i narkozu,
pa je tako pri punoj svijesti..., i pun straha.
Mladi hirurg je to, primijetio, pak će jadnome pacijentu:
- "Izgledate mi nekako očajno kao da vas je strah..."
- "...Ali, gosp. Doktore, shvatite me, to mi je prva operacija u životu..."
- "Dobro, shvaćam", reče mu doktor: "ali nije ni meni lakše...
i meni je ovo prva opracijau zivotu, ako vas to tješi...!"



Doktore!!! Ja došao na operaciju krajnika,
a vi mi izvadiste i slijepo crijevo?!!
Jest... Kolege su mi aplaudirale poslije prve operacije
pa sam im morao nešto izvesti na bis.



Koja je najbolja bolest na svijetu?
"Skleroza!"
Ništa ne boli.
Svakog dana čuješ nešto novo.




<< Arhiva >>